Nu är VR-spelet Moss 2 släppt – se lanseringstrailern

Robot
Nu är VR-spelet Moss 2 släppt – se lanseringstrailern

Action-äventyren fortsätter i sagans andra bok.

#Moss-book-2, #Polyarc


Medlem

Spelet kommer till både Quest och PC.
Arbetet med portningen har vad jag förstått redan börjat.

När man tänker på Moss så drömmer man lite om ett Zelda i VR spelandes på samma sätt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skribent
Skrivet av Molotov:

Spelet kommer till både Quest och PC.
Arbetet med portningen har vad jag förstått redan börjat.

När man tänker på Moss så drömmer man lite om ett Zelda i VR spelandes på samma sätt.

Där ser man, jag hade missat den intervjun. De verkar dock inte ha nämnt några specifika ytterligare plattformar, även om pc och Quest känns rätt självklara.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Där ser man, jag hade missat den intervjun. De verkar dock inte ha nämnt några specifika ytterligare plattformar, även om pc och Quest känns rätt självklara.

Läste det i en nyhet på uploadvr och även sett pratats om det på deras discord.
Med tanke på att det finns inga andra plattformar känns det självklart med Quest och PC


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skribent
Skrivet av Molotov:

Läste det i en nyhet på uploadvr och även sett pratats om det på deras discord.
Med tanke på att det finns inga andra plattformar känns det självklart med Quest och PC

Nej, det är sant. Jag tänkte mest om de av någon outgrundlig anledning valt att skippa någon av dem, men det känns som sagt inte troligt. Hoppas att det inte dröjer för länge bara, älskade verkligen det första spelet.

Medlem

Ettan var mycket roligare än jag hade räknat med. Hög mysfaktor. Rekommenderas starkt.

Medlem

Game Of The Year contender på det här spelet helt klart.
Jisses vilken uppföljare och vilket spel överlag.
Det går inte o förklara riktigt hur bra det är. Man måste faktiskt uppleva det själv i VR för att förstå. Bandesignen, ljudet, atmosfären, den grymma kontrollen, de roliga pusslen och de fantastiskt vackra animationerna på quill. De är bland de bästa jag sett i något spel faktiskt.
Och givetvis Quill själv, den där lilla gulliga musen, hon är utan tvekan en av de charmigaste spelkaraktärer jag fått äran o spela med i mitt liv.

Moss Book 2 gör allt som ettan gör fast bättre.

Låter som jag fått betalt för o skriva det här kanske haha.
Jag är såld.

Vilket avslut på PS VR måste jag säga. Kan inte låta bli o drömma om vad Polyarch kommer kunna skapa på PS VR 2 när de får betydligt mer kraft o leka med.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar