Tävling - Lego Star Wars: Skywalker Saga och en Lego-farkost!

Robot
Tävling - Lego Star Wars: Skywalker Saga och en Lego-farkost!

Vinn spelet (Xbox) och/eller en mastig Lego-byggsats!

#lego, #lego-star-wars, #the-skywalker-saga


Medlem

Fin tävling. Håller tummarna!

Medlem
Inaktiv

Med risk för att bli spökdiskad men Razor Crest, inte Quest! (I ett tävlingsfrågorna)

Medlem

Riktigt trevlig tävling. Lego spelen är bra och lego bara i sig är något man spenderat några 1000-tals timmar med sedan man var liten.

Redaktör
Skrivet av anon_119148:

Med risk för att bli spökdiskad men Razor Crest, inte Quest! (I ett tävlingsfrågorna)

Haha! Nädå, rätt ska vara rätt. Tack!


signatur
Medlem

"Rymdpimperiet", har Darth Vader börjat klä sig i lila med fjädrar i hjälmen, eller har jag helt enkelt sett fel Star Wars-filmer?

Medlem

Grym tävling! Oavsett ålder är det alltid kul att pyssla med Lego

Redaktör
Skrivet av Fiddi:

"Rymdpimperiet", har Darth Vader börjat klä sig i lila med fjädrar i hjälmen, eller har jag helt enkelt sett fel Star Wars-filmer?

Freudiansk felskrivning?


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Freudiansk felskrivning?

Heh, i vilket fall som helst så känns "Pimperi" som ett väldigt industrialiserat ord för bordell

Medlem

Får nog tacka min Star wars älskande son för att jag kunde i alla fall 2st ut av frågorna. 😄


signatur

Det vi inte gör idag slipper vi göra om imorgon!
MSröj4K
Phanteks Enthoo Evolv X | ASRock Taichi B550 | AMD Ryzen 9 5950x | Samsung 980 PRO 1TB | G.Skill Trident 3600MHz CL14 Royal | NZXT Kraken Z73 360mm | EVGA GeForce RTX 3070 8GB XC3 ULTRA | MSI GeForce RTX 3080 10GB SUPRIM X | Asus ROG Thor 1200w | Noctua NF-A14 x3 |

Medlem

Satt säkert 5 min och funderade igenom nån av frågorna... Den sista frågan var dock enklast - jag vill ha båda förstås! Länge sen jag spelade Lego Star Wars och skulle passa bra till mitt Series X

Medlem

Går xbox versionen att spela på Pc?

Medlem
Skrivet av Fiddi:

Heh, i vilket fall som helst så känns "Pimperi" som ett väldigt industrialiserat ord för bordell

Haha, när jag läste "pimperiet" började Rederiet-melodin spela i huvudet.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Riktigt härlig tävling. Denna hoppas jag innerligt att jag vinner.

Medlem

Gud så skönt med tävling utan 300 ords "jag har mest tid å fantasi" Motivering! Mer sånt åt folket!

Medlem

Spännande! Fin byggsats att bygga med pojken.

Medlem

Jag har redan delux versionen till Xbox så jag valde endast byggsatsen.

Skrivet av pingkonk:

Går xbox versionen att spela på Pc?

Nej.

Inaktiv

Håller på att animera Razor Crest i blender med högupplösta texturer, det laggar sönder. Lättare att filma ett LEGO-set... om än kanske immersion breaking

Medlem

Hoppas man vinner Legot! Har inte Xbox så skippar den iallafall. Lycka till allihopa!
Kliar i köpfingret till nya Lego-spelet också.. (:


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Det är en något moloken stämning i det demagogska hemmet. Det beställda skywalker saga fanns inte i butiken och smådemagogerna (samt demagog prime) tog det inte jättebra. Vi tror det kommer torsdag så vill mest vinna legot.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Kul!
Även fast jag själv älskar att bygga lego skulle jag nog ge bort bygget till min bror. Han har en fin samling star wars lego med allt från småfigurer till samlarutgåvor Xbox har jag inte, så det blir att köpa till pc så småningom i stället.


signatur

Hoppas du hittar på något bättre att skriva än det jag skrev.

Medlem

Älskade lego indiana jones på gamla ps2an, och även fast jag tappat intresse för spelen på senare år så har jag såklart fortsatt köpa och bygga lego

Medlem

Grabben (och hand farsa *host*) skulle älska det där skeppet...håller tummarna

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Haha, när jag läste "pimperiet" började Rederiet-melodin spela i huvudet.

Darth Viggo...universums jobbigaste Sith, så ettrig att till och med Kejsaren sände honom till en galax lång lång borta.

Medlem

Rolig tävling!
Synd att det blev en spoiler i en fråga då jag inte har sett klart serien än. Men men... vad gör man inte för att vinna lite grejer!

Må kraften vara med er!

Medlem

Kul tävling! hade varit så roligt med lego setet.
Har spelet och hade varit kul att bygga ihop detta lego sett ihop med att spela spelet

Medlem

Som den ingenjör jag är blir jag nog aldrig för gammal för att bygga med LEGO, hade varit sjukt kul att få bygga ihop denna


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Hoppas på legot! Har haft en gedigen samling Star Wars Lego tidigare och man blir ju onekligen sugen igen


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

12
Skriv svar