E3: FZ livebloggar Microsofts presskonferens

Medlem

"blablabla" *konstpaus* *väntar lite otåligt* *applåder*
"blablabla BLA" *konstpaus* *applåder.
.....vad jobbiga de är...

Steven Spielberg gjorde det ordentligt iaf

Medlem

LOL
Fan va dålig den captura när han rör armarna på sin avatar.

Medlem

Han var jobbigaste personen på hela presskonferens. Han som klappade händerna.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

NEJ, inte MGS till Xbox, Kojima gjorde ett misstag!

Medlem

Säger bara gå ut och sparka boll om du vill det.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

lol på elefanten

Medlem

Vad folk gnäller när det kommer nya sätt att spela på.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Inte konstigt nya saker kan göra det ibland.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

" Molyneux "

TIME

Medlem

Givetvis är det revolutionerande för spelvärlden. Man ska vara glad för att utveckling. Men det är lite som klossen säger. Eftersom det är så ungt ligger det milslånga steg ifrån "vanliga" kontrollbaserade spel.

FIFA vs Sparka en fotboll med en tecknad karaktär

edit: Tycker ändå det är mäkta häftigt med denna nya funktion. Det är bara lite fånigt

Medlem

ett spel för mobbade barn..

Medlem

Mena det FIFA vs Sparka fotboll blir exakt samma sak. Häftigt men känns lite fånigt.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Microsoft = Skynet


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

...best controller.....you! *jobbig konstpaus* *leende* *börjar visa tänderna* *inga applåder* *fortsätter prata*
HERREGUD.

Men P.K'n var över förväntan!

Medlem

Natal verkar ju vara för bra för att vara sant

Medlem

Ser verkligen fram emot Natal i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Såg den just på gamespot. Mycket nytt!

"The best controller, YOU";)


signatur

Life is a game, live it double up!

Medlem

Säga vad man vill om Molyneux men dedär verkade coolt! Om röstigenkänningen fungerar så bra som det verkar och det faktiskt ligger en vettig AI bakom så kan detdär bli riktigt coolt. Men visst, gå ut och prata med en riktig människa istället kanske är bättre

Medlem

Såg den just på gamespot. Mycket bra!

"The best controller, YOU";)


signatur

Life is a game, live it double up!

Medlem

Tack för en bra liveblogg.

Medlem

SÅ mkt, men sådan liten hårddisk...snyft....* Mkt att köpa-----

Klantigt att jag missade hela början :/ såg det dära med natal, såg lovande ut

Medlem

Natal kan nog bli jävligt ball på sikt. Namnet hoppas jag dom ändrar dock. Alan Wake säger jag bara...jesus

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Microsoft = Skynet

Tänkte EXAKT samma tanke :\

Ang MGS så hoppas jag bara att det inte blir sämre på något sätt nu, tror inte det men OM så bokar jag ett flyg till Japan och låter Hideo få smaka på några smaskiga knogmackor.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Tycker Natal var sådär.. Visst coolt, men vetifan..
Dock ser jag fram emot Zune Video eller va dom skulle kalla tjänsten.
Plus då dom andra spelen som presenterades.

KoP
Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Vad folk gnäller när det kommer nya sätt att spela på.

Ja, folk är rädda för förändringar och skeptiska in i det sista. Kommer nog själv investera i den nya grejjsimojjsen bara för att testa.

Inaktiv

Är besviken

Irriterande när han som håller i det klappar händerna.

Alan Wake ser tråkigt ut, gillade trailern men detta såg trist ut. Två nya Halo spel är också lite mysko, er... MGS tycker ja borde vara PS3 exklusivt (har en 360 själv men come on...? Tänker ni ta alla spel M$?).

Project Natal är bara skräp.

Det enda som var värt att se var Modern Warfare 2 filmen och kanske Froza Motorsport 3, den serien verkar bra men den har aldrig kommit till PC så jag har aldrig lyckats testa den.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Bara jag som blev väldigt imponerad av Milo?

Medlem

Natal är väl ingen konkurrent till wii, men däremot wii-fit. Tyckte det bara såg obehagligt ut med ungen där..milo? Prata med pixlar...Kanske bra att ta ut sina aggressioner över någon.

Alan Wake var väl det bästa med showen. Även Splinter Cell såg bra ut, även fast jag inte brukar gilla sådana spel. Och L4D2 vill jag veta och se mer i från.

Inaktiv

Längtar till att få prova på Natal, jag tyckte inte alls om Sonys version då den var dålig på att känna igen rörelser, men detta var på en helt annan nivå!

Första tanken var "inte en till skräp kamera"

Men jag ändra mig totalt!

Skriv svar