E3: FZ livebloggar Microsofts presskonferens

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Är besviken

Irriterande när han som håller i det klappar händerna.

Alan Wake ser tråkigt ut, gillade trailern men detta såg trist ut. Två nya Halo spel är också lite mysko, er... MGS tycker ja borde vara PS3 exklusivt (har en 360 själv men come on...? Tänker ni ta alla spel M$?).

Project Natal är bara skräp.

Det enda som var värt att se var Modern Warfare 2 filmen och kanske Froza Motorsport 3, den serien verkar bra men den har aldrig kommit till PC så jag har aldrig lyckats testa den.

Måste säga att du mest låter som en avundsjuk ps/nintendo fanboy.

Natal ser ut att bli bland det mest nyskapande,roligaste,användarvänliga(lägg till valfritt superlativ) sättet att spela spel på!

FRAMTIDEN ÄR HÄR!

Medlem

var det bara ja eller blev inte tony hawk dissad?

han visar sin plast skateboard, och sen 1h senare ser vi natal och en kille som gör samma sak utan plast skateboarden...

haha, snacka om att tony hawk ride gick i graven innan ens keynoten tog slut


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Håller med föregående talare, Natal och Milo låter väldigt intressant och jag ser väldigt mycktet fram emot att få testa detta.

Medlem

Tycker det är så komiskt, folk KLAGAR somfan på Wii och dess kontroll här inne. Sen nu när MS visar upp ett liknande koncept så verkar ni totalt sålda, jag tycker det verkar som ett stort skämt. "Orka sitta i soffan och vifta" , och nu stå upp och fjanta är helt OK! Hah, näe fyfan.. Kommer bli bra trött i armarna av det där. Flopp!

Medlem
Skrivet av radiuz:

näe fyfan.. Kommer bli bra trött i armarna av det där. Flopp!

otränad kanske?


signatur

Everyday I worry all day

Inaktiv
Skrivet av skalmania:
Skrivet av Tpiom:

Är besviken

Irriterande när han som håller i det klappar händerna.

Alan Wake ser tråkigt ut, gillade trailern men detta såg trist ut. Två nya Halo spel är också lite mysko, er... MGS tycker ja borde vara PS3 exklusivt (har en 360 själv men come on...? Tänker ni ta alla spel M$?).

Project Natal är bara skräp.

Det enda som var värt att se var Modern Warfare 2 filmen och kanske Froza Motorsport 3, den serien verkar bra men den har aldrig kommit till PC så jag har aldrig lyckats testa den.

Måste säga att du mest låter som en avundsjuk ps/nintendo fanboy.

Natal ser ut att bli bland det mest nyskapande,roligaste,användarvänliga(lägg till valfritt superlativ) sättet att spela spel på!

FRAMTIDEN ÄR HÄR!

Det finns ingenting att vara avundsjuk på längre, de tar ju över alla titlar vilket jag tycker är synd. Är faktiskt väldigt nära på att lämna konstindustrin, dessa exklusiva titlar hit och dit och "download content" som man måste betala för är ju absurt.

Jag vet att jag har en 360 och skulle därför kunna testa Motorsport serien men jag gillar tyvärr inte att spela på konsol så mycket.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Jahopp. Det var väl inget som fick en att kissa ner sig av upphetsning iaf.

Skriv svar