Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Lego, lego och lego. Men också flygande och mörkt rollspelande!

#spelhelg, #tips


Medlem

Jag blev lite osökt sugen på att lira igenom de första två Monkey Island-spelen igen! Får se om suget håller sig tills imorrn, för då åker Amigan fram och jag kör första spelet! Sen är det ju inte omöjligt att jag fortsätter på A500 mini som bör komma på måndag! Mycket spännande! Om inte annat, så blir det Diablo 2 samt Age of Empires 2 med mina kids!


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Weird West och Tetris Effect. Kan nog bli lite Chrono Cross också, får se.

Medlem

Jag fortsätter med Wierd West, och kanske lite Tunic när jag tröttnar på kåbåjser.

Medlem

tror på age of empires 4 och death stranding directors cut


signatur

//monster

Medlem

Fortsätter med Weird West. Sedan Tunic. Gamepass har verkligen fått mig att prova och uppskatta dessa indiespel på ett helt annat sätt.

Medlem

Här blir det Elden Ring eller Lego Star Wars. Svårt att bestämma mig!

Medlem

Jag fortsätter med min nya farm jag startade igår i Farming Simulator 22.
Slänger in några varv i Assetto Corsa Competizione också skulle jag gissa på.

Medlem

I helgen börjar jag min resa i Elden ring. Hoppas den inte blir alltför jobbig!

Medlem

Ingen spelvinst (snyft!), så det blev att öppna plånboken och köpa legospelet som ska coopas med waifu.
Sen ska jag fortsätta med final fantasy origins, där jag förövrigt allvarligt överväger att försöka mig på en medlemsrecension för första gången i mitt liv.
Kan inte släppa orättvisan som är fz:as recension!!!!!! Får se om jag orkar engagera mig

Ambassadör
Xbox

Drog igång Spider-Man (2018) igår så det blir till att svinga runt bland höghusen för min del!

Blir nog lite Shredders också för att bryta av lite.


signatur

Jump in.

Chefredaktör
Skrivet av bulleboss:

Ingen spelvinst (snyft!), så det blev att öppna plånboken och köpa legospelet som ska coopas med waifu.
Sen ska jag fortsätta med final fantasy origins, där jag förövrigt allvarligt överväger att försöka mig på en medlemsrecension för första gången i mitt liv.
Kan inte släppa orättvisan som är fz:as recension!!!!!! Får se om jag orkar engagera mig

Do it!

Medlem

Köpte nyss Monkey Island 1 på Steam. Efter announcement av efterföljare till Monkey Island 2 Lechucks Revenge så känns det lägligt att spela om klassikerna så man kommer ihåg vad som hänt tidigare

Skribent
Skrivet av bulleboss:

Ingen spelvinst (snyft!), så det blev att öppna plånboken och köpa legospelet som ska coopas med waifu.
Sen ska jag fortsätta med final fantasy origins, där jag förövrigt allvarligt överväger att försöka mig på en medlemsrecension för första gången i mitt liv.
Kan inte släppa orättvisan som är fz:as recension!!!!!! Får se om jag orkar engagera mig

Hey now! ska jag ta detta personligt? 😅


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Det nysläppta Orcs must die! 3 DLC:t Tipping the Scales, i COOP förstås.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Inaktiv

Sherlock Holmes: Chapter One på PC

Medlem

Microsoft Flight Simulator 2020 som vanligt. Har börjat köpa nya flygplan istället för nya spel. Mitt PS5 samlar tyvärr damm men när det inte kommer några bra nya spel blir det som det blir.

Medlem

Skywalker Saga med barnen

Medlem

Skaffade A500 Mini idag så det blir Amiga-spel i helgen 🤩

Medlem

För min del blir det mestadels Elite Dangerous och Combat Mission Cold War.


signatur

Through the cables and the underground now

Medlem

Pokemon Go på communityday den 10e, övrig speltid Pikmin Bloom.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Hey now! ska jag ta detta personligt? 😅

Kanske?

Ne men minns inte riktigt, skrev du något om endgame? När man låser upp chaos mode ? Spelet öppnade upp sig otroligt mkt!!! Storyn tog väl ca 40 timmar, men sen börjar the grind/the real game! Älskart

Men lite för att utmana mig själv också, jag tror att jag har skrivandet i mig, men aldrig riktigt vågat

Backloggens befriare

Den tid som jag lyckas spela blir det antingen Elden Ring eller lite Gears Tactics, beroende på hur mycket sammanhängande tid jag får till.


signatur

Ad hoc addendum

KoP
Medlem

Kommer vara fullt upptagen med A500 Minin och en usb-sticka tankad med ca. 1000 spel.

Medlem

Ska fortsätta med Xenoblade Chronicles.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Skribent
Skrivet av bulleboss:

Kanske?

Ne men minns inte riktigt, skrev du något om endgame? När man låser upp chaos mode ? Spelet öppnade upp sig otroligt mkt!!! Storyn tog väl ca 40 timmar, men sen börjar the grind/the real game! Älskart

Men lite för att utmana mig själv också, jag tror att jag har skrivandet i mig, men aldrig riktigt vågat

Jag spelade igenom storyn, men körde inte så mycket efter. Kände mig både mätt och less på spelet.

Men självklart! Ta och skriv, det är lite skrämmande att lägga ut sig själv i text, jag var också väldigt tveksam innan jag vågade börja skriva saker på nätet. För mig började det ju med en blogg här på FZ. Sen blev jag upplockad av Loading och fick sedan jobb på Kimura som MMA-skribent och nu är jag även tillbaka på FZ, men då som nyhetskribent och recensent.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

WoW och cyperp0nk77.

Medlem

Inga barn hemma förräns i morgon så medans frugan förmodligen kommer titta på någon dålig underhållning på tv så ska jag avnjuta Elden Ring ostört. Lvl 91 och bara förundras hur mycket det finns att upptäcka, ett otroligt spel som jag märker att jag bara har skrapat på det yttersta lagret av.

Medlem

Stellaris. Halva galaxen är assimilerade. Ska se om jag kan fixa resten, de har svårt att stoppa mig nu!


signatur

I drank what?

Farornas Konung

Luftgitarr på Black Mass Göteborg. 🤘

12
Skriv svar