Guardians of the Galaxy-utvecklarna "ångrar inget" med spelet

Robot
Guardians of the Galaxy-utvecklarna "ångrar inget" med spelet

Och många har fått upp ögonen för det via Game Pass.

#Eidos-montreal, #Guardians-of-the-galaxy


Medlem

Jag spelade det när det kom till Gamepass. Tyckte det var ganska mediokert och snabbt glömt. Gillade storyn och karaktärerna. Gameplayet var riktigt tråkigt. Simpla, enformiga strider, tråkiga fiender, tråkiga arenor och fem kommentarer från dina Guardians som upprepas gång på gång på gång.

Medlem

Älskade spelet! Handlingen och karaktärerna är mycket bättre i spelet än i filmerna. Vill gärna ha en uppföljare. Får ni chansen att spela detta så är det ett riktigt bra singelplayer spel.

Medlem

Gillade spelet skarpt. Men tror att en bidragande orsak var spelet Avengers. Jag var otrolig skeptisk till spelet innan jag såg recensioner.

Medlem

Jag har inte kört hela spelet men blev positivt överraskad av hur bra det var. Men å andra sidan så hade jag rätt låga förväntningar på det. Jag gillar nog spelet lika mycket som jag gillar filmerna. Och dom har jag tittat på flera gånger.

Spelade nyss ut det genom Game Pass Fantastiskt spel ! Bra längd också.

Medlem

Skaffade precis gamepass en månad för en tia. Ska köra genom det inom den månaden


signatur

I drank what?

Medlem

Gillade storyn och karaktärerna jättemycket, riktigt välskrivet manus med. Gameplay var ganska kul, blev lite repetetivt efter ett tag bara, men inget jag störde mig jättemycket på.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Laddade ner det till pc via gamepass igår. Har inte lämnat pojkrummet i spelet än (har alltså spelat i 5 min). Det ska bli spännande att se om det är något att ha

Medlem

Riktigt trevligt spel! Men gameplay var väl sisådär.

Medlem

Bra, för dom har inget att ångra, dom gjorde ett riktigt bra spel.
Att det sen inte levde upp till försäljningsmålen är jag ganska övertygad att det handlar om det fruktansvärda avengersspelet som släpptes innan och folk var väldigt skeptiska.

Hoppas på en tvåa för dom har gjort en otroligt bra grund att stå på!

Skrivet av Bennii:

Jag spelade det när det kom till Gamepass. Tyckte det var ganska mediokert och snabbt glömt. Gillade storyn och karaktärerna. Gameplayet var riktigt tråkigt. Simpla, enformiga strider, tråkiga fiender, tråkiga arenor och fem kommentarer från dina Guardians som upprepas gång på gång på gång.

Jag håller med i allt du skriver, det ständiga tjattrande förstörde upplevelsen och det är definitivt ett spel för gamers som älskade The Flood i Halo-spelen. Föreställ att du är en myra i en pizza; det är väl en sammanfattning av nivådesignen. Därutöver var det obalanserat så det stänkte om det. Lätta strider mot enorma bossfighter.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Testpilot

Undras om det är nåt Square Enix spel som inte säljer sämre än förväntat oavsett hur bra det säljer ?

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Jag håller med i allt du skriver, det ständiga tjattrande förstörde upplevelsen och det är definitivt ett spel för gamers som älskade The Flood i Halo-spelen. Föreställ att du är en myra i en pizza; det är väl en sammanfattning av nivådesignen. Därutöver var det obalanserat så det stänkte om det. Lätta strider mot enorma bossfighter.

Tror många tyckte att det ständiga tjattrandet var det bästa med spelet.


signatur

Stationär: Asus GeForce RTX 4080 TUF, AMD R7 7700x CPU, 32 GB RAM DDR5 6000MHZ
Laptop: MacBook Pro 2021 16",
Konsol: PS5, Switch Oled
Ljud: Sennheiser HD 660s, Monoprice THX 887, LS50 Meta, Minidsp Flex Dirac
Ljus: LG 45GR95QE OLED, LG B1 65, HP Reverb G2

Medlem
Skrivet av danskung:

Tror många tyckte att det ständiga tjattrandet var det bästa med spelet.

Jag förväntade mig en hel del tjatter under striderna. Däremot förväntade jag mig fler än två repliker på repeat från ett storyfokuserat AAA-spel med mångmiljonbudget. Så i mitt fall är det mer kvalitén på tjattret jag klagar på än förekomsten av det.

Skribent
Skrivet av rosski:

Gillade spelet skarpt. Men tror att en bidragande orsak var spelet Avengers. Jag var otrolig skeptisk till spelet innan jag såg recensioner.

Ja och folk trodde ju till och med att spelet var en expansion till Avengers (jag trodde det), så det drogs definitivt ned av det spelet.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ångrar deras val av röstskådespelare för Star-Lord åt dem, för han är verkligen helt fruktansvärt usel genom hela spelet.

Medlem

Får se om jag lyckas spela det på Steam Deck när jag får hem den. Tycker det ser rätt kul ut!


signatur

Hoppas du hittar på något bättre att skriva än det jag skrev.

Ambassadör
Xbox

Spelade igenom det nyligen, fantastiskt roligt spel!


signatur

Jump in.

Medlem

Oj då! Köpte spelet på ps5 för typ 4dagar sedan. Borde nog starta Xbox Series X ibland för att se vad som finns på Gamepass... X-lådan (tornet) samlar mest damm just nu....

1
Skriv svar