Quiz – Vad kan du om uppföljarna som svek?

Robot
Quiz – Vad kan du om uppföljarna som svek?

Veckans quiz handlar om uppföljarna som lämnade oss med en bitter eftersmak.

#fz, #quiz, #uppföljare


Medlem

Går säkert att göra minst 3 till quiz om kassa uppföljare. Bioshock Infinite t.ex var bland det tråkigaste jag har spelat och en massiv besvikelse efter Bioshock 2. Samma saga med F.E.A.R-uppföljarna

Medlem

Nära, men ändå inte 10/10, precis som med spelen i fråga.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Testpilot

Deus Ex Invisible War är inte så dåligt ändå

Medlem
Skrivet av Mutumba:

Mitt resultat: 7/10.

Deus Ex Invisible War är inte så dåligt ändå

Skulle just skriva det, jag tyckte invisible war var ett bra spel!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

NiC
Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

Tycker dock inte att Andromeda var dåligt, det var ett riktigt nice spel trots sina brister.

Medlem
Medlem
Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Wow snacka om att jag gillar keffa spel 🤣 Tycker FF13 serien är strålande (del 2 var väl sådär kanske). Deus Ex Invisible War och Dragon Age 2 är också bra. Mass Effect Andromeda var över förväntan, dock inte bättre än 3an men lika bra som 2an

Medlem

Hyfsad koll ändå. Dragon Age 2 fick så dåligt bemötande så det hoppade jag över och missade den frågan därför.

Medlem

Ja, mycket besvikelse över usla uppföljare har det blivit de senaste 3-4 decennierna

Medlem

Åkte dit på spel jag aldrig spelat


signatur

I drank what?

Medlem

Med tanke på att jag inte spelat mer än 2 av spelen det frågas om så gick det bra.

Medlem
Medlem

Vissa har man ju kört och gillat mindre om man säger så...

Medlem

Riktigt bra den här gången:P. Det roliga är ju att jag gissade även på den enda jag hade rätt på^^.

Medlem
Medlem
Medlem

Gissade ändå på det mesta.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem
Medlem
Medlem

OKish


signatur

Death by Snu Snu🥰

Medlem

Nuts and bolts är kanske inte en uppföljare man hoppades på.. Men det är ett väldigt underskattat spel

Medlem
Medlem
12
Skriv svar