Netflix-Witcher presenterar fyra nya roller + skådespelare inför tredje säsongen

Robot
Netflix-Witcher presenterar fyra nya roller + skådespelare inför tredje säsongen

Prins Radovid, Gallatin, Milva, Mistle.

#netflix, #the-witcher


Medlem

Kek


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Så woke... trist att Netflix går en annan väg jämfört med hur författaren beskrev karaktärerna och hur vi gamers lärt känna dem (gäller även karaktärer i tidigare säsonger).

Första säsongen var helt ok, men andra säsongen vara ganska skräp. Tycker de är dåliga att förmedla "the lesser evil" temat som är så starkt i spelen.

Medlem

Gillade verkligen första säsongen.
Men den andra vetefaan var de tog vägen med storyn.

Inaktiv
Skrivet av Phyrino:

Gillade verkligen första säsongen.
Men den andra vetefaan var de tog vägen med storyn.

Till skillnad från den 1:a så gick det i alla fall att hänga med i andra. Den första var så mycket hoppande att det var omöjligt för mig (och många andra) att hänga med alls

Avstängd

Men va? Så där beskrivs ju inte karaktärerna i böckerna. Det är enbart förvirrande och enerverande att inte känna igen sig i karaktärernas ytliga attribut.

Är det så mycket begärt att vara trogen källmaterialet år 2022? Vad otaggad man blir...

Medlem
Skrivet av anon_78917:

Till skillnad från den 1:a så gick det i alla fall att hänga med i andra. Den första var så mycket hoppande att det var omöjligt för mig (och många andra) att hänga med alls

Fråga, är det så att du generellt inte gillar tidshoppande i filmer och serier, eller var det något du tyckte var speciellt dåligt utfört i Witcher serien? Personligen hade jag inga större problem att följa med, men det kanske är en vanesak?


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Swagger:

Men va? Så där beskrivs ju inte karaktärerna i böckerna. Det är enbart förvirrande och enerverande att inte känna igen sig i karaktärernas ytliga attribut.

Är det så mycket begärt att vara trogen källmaterialet år 2022? Vad otaggad man blir...

Netflix kunde inte bry sig mindre, de vill ba ha klirr i kassan.

Avstängd
Skrivet av Fiigaro:

Netflix kunde inte bry sig mindre, de vill ba ha klirr i kassan.

På vilket sätt ger det klirr i kassan att gå emot källmaterialet?

Medlem

Hmm, Radovid är inte bok-Radovid, dels för att han borde vara typ 10-12, men Vizimir är hans pappa i böckerna, inte bror. Så helt annan karaktär, får se hur det faktiskt påverkar saker, han dyker inte upp särskilt mycket alls i böckerna, han var mest i spelen (men de är ju oväsentliga här).

Milva, mer eller mindre, helt korrekt.

Gallatin, finns inte i böckerna, lär väl vara någon proxykaraktär som fyller rollen för flera.

Mistle verkar enligt beskrivning stämma överens rätt bra. Bara undrar hur de ska skildra den scenen...

Baserat på detta så har de ju i alla fall 2.5 rätt av 4 (eller 3) så det kan gå vart som..

Medlem
Skrivet av Swagger:

Men va? Så där beskrivs ju inte karaktärerna i böckerna. Det är enbart förvirrande och enerverande att inte känna igen sig i karaktärernas ytliga attribut.

Är det så mycket begärt att vara trogen källmaterialet år 2022? Vad otaggad man blir...

Jag tvivlar på att någon stor del av de som gillar/följer netflix-serien har någon koll alls på källmaterialet.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv
Skrivet av Slashgibber:

Fråga, är det så att du generellt inte gillar tidshoppande i filmer och serier, eller var det något du tyckte var speciellt dåligt utfört i Witcher serien? Personligen hade jag inga större problem att följa med, men det kanske är en vanesak?

Jag har nog faktiskt aldrig reagerat på det tidigare, det var först i Witcherserien. Svårt att sätta fingret på exakt varför det blev som det blev. Såg nån intervju med Lauren Schmidt för ett tag sen där hon erkände att det kanske blev lite väl, så frågan verkar ha lyfts tidigare.

Med det sagt, jag tycker fortfarande säsong 1 var bra. Det var lite jobbigt att hänga med bara.

Medlem

Roligt att så många här uppenbarligen inte läst böckerna här utan bara utgår från Witcher 3 men ändå gnäller om vikten av att följa källmaterial. Irooooooony

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Fråga, är det så att du generellt inte gillar tidshoppande i filmer och serier, eller var det något du tyckte var speciellt dåligt utfört i Witcher serien? Personligen hade jag inga större problem att följa med, men det kanske är en vanesak?

Normalt sett så är tidshoppande inget problem om det på något sätt framgår. Men om jag kommer ihåg det rätt så antydde eller påvisade de inte något i typ de fyra första avsnitten att de faktiskt hoppade mellan olika tidsperioder. Det gjorde att det kändes lite konstigt att följa.

De pikade sig själva om just den delen i avsnitt 4 säsong två vid båten om en av Jaskiers sånger. "it took me to the fourth verse to realize there were two different timelines".

Medlem
Skrivet av Swagger:

På vilket sätt ger det klirr i kassan att gå emot källmaterialet?

På vilket sätt? serien har varit extremt framgångsrik så uppenbarligen på något sätt iaf.

De flesta människor bryr sig inte mer än att kanske tycka det är smått irriterande. Folk som sitter och lackar ur är en högljudd minoritet.

Väldigt många filmatiseringar etc går emot källmaterialet, inte direkt ett ovanligt fenomen.

Alla Netflix serier ska vara inclusive med diverse skådespelare och ha en positiv mediebild. Det är en stor del av Netflixs grej så varför ska de göra annorlunda med The Witcher?

Avstängd
Skrivet av Fiigaro:

På vilket sätt? serien har varit extremt framgångsrik så uppenbarligen på något sätt iaf.

De flesta människor bryr sig inte mer än att kanske tycka det är smått irriterande. Folk som sitter och lackar ur är en högljudd minoritet.

Väldigt många filmatiseringar etc går emot källmaterialet, inte direkt ett ovanligt fenomen.

Alla Netflix serier ska vara inclusive med diverse skådespelare och ha en positiv mediebild. Det är en stor del av Netflixs grej så varför ska de göra annorlunda med The Witcher?

Jojo, jag är medveten om agendan. Det jag dock inte förstår är varför det skulle ge mer klirr i kassan att ha en uppenbart påtvingad "diverse" rollista? Känns ju snarare som att det skulle ta skada ekonomiskt än att vara till en fördel. Ta Amazons nya Lord of the Rings-serie t.ex. Kritiken har ju varit mördande, och det är ju absolut inte från en högljudd minoritet. Ration på trailern på Youtube säger ju allt:

Jag tycker det ser ut som att folk har tröttnat ärligt talat.

Medlem
Skrivet av Swagger:

Jojo, jag är medveten om agendan. Det jag dock inte förstår är varför det skulle ge mer klirr i kassan att ha en uppenbart påtvingad "diverse" rollista? Känns ju snarare som att det skulle ta skada ekonomiskt än att vara till en fördel. Ta Amazons nya Lord of the Rings-serie t.ex. Kritiken har ju varit mördande, och det är ju absolut inte från en högljudd minoritet. Ration på trailern på Youtube säger ju allt:

https://i.imgur.com/FVFHa9e.png

Jag tycker det ser ut som att folk har tröttnat ärligt talat.

Har du samma åsikt om Steam-reviews? För det är väldigt tydligt att den högljudda minoriteten, som du verkar tillhöra, där kör hårt på just det du hävdar skulle vara bevis. Ni blir sura över någon detalj, börjar flöda företelsen med negativ respons och argumenterar sedan för att det skulle vara ett bevis för något. Vad din bild faktiskt säger är att en miljon personer lyckades kordinerat trycka på tummen ner. Det säger inget om hur stor del av övriga världen ni representerar. Precis som alltid kommer tiden antagligen visa att även den här gången hade ni fel och att den absoluta majoriteten gillade företelsen ni tuggat fradga över.

Personligen kommer jag bilda mig en uppfattning om både lotr och witcher season 3 när jag får händerna i dem själv. Ditt och andras bombande av likes och dislikes är för mig helt ointressant.

PS. GoT, som borde få sinnesjuka doser av den här kritiken. Där kan vi snacka om våldförelse på källmaterialet hade en genomsnittlig publik på 45miljoner tittare per säsong. Jag tror inte Amazon har siktet satt lägre än så. Med det perspektivet är dina 1 miljon dislikes på en trailer verkligen en miniminoritet.

Medlem
Skrivet av Swagger:

Jojo, jag är medveten om agendan. Det jag dock inte förstår är varför det skulle ge mer klirr i kassan att ha en uppenbart påtvingad "diverse" rollista? Känns ju snarare som att det skulle ta skada ekonomiskt än att vara till en fördel. Ta Amazons nya Lord of the Rings-serie t.ex. Kritiken har ju varit mördande, och det är ju absolut inte från en högljudd minoritet. Ration på trailern på Youtube säger ju allt:

https://i.imgur.com/FVFHa9e.png

Jag tycker det ser ut som att folk har tröttnat ärligt talat.

YouTube representerar inte hela världen och precis som med Witcher, Amazons Lotr är inte gjort för Lotr fans utan endast för $$$. De följer samma typ av agenda för att få bonus poäng i media. De lever i en annan värld än fansen.

Vi vet fortfarande inte heller om Lotr serien kommer vara dålig. Om du tycker att en serie är dålig endast för att det finns en svart dvärg eller kortklippta alver, oavsett om manuset är bra då känner jag mer att problemet ligger på din sida.

Kolla inte på skiten, sluta bli arg över en jäkla Amazon produkt. Bara för att du älskar böckerna betyder inte att Amazon är skyldig dig något, de har rättigheterna att göra som de vill med serien.

Folk har bara problem med ändringar när det inte passar dem. Lotr filmerna ändrade massor från böckerna och folk brydde sig inte i närheten lika mycket som de gör över den svarta dvärgen, hmm man kan verkligen undra varför...

Jag är inte heller jätte glad över "woke"-media men om det är något de är bra på så är det att baita fram de vidriga sidorna av många individer.

Avstängd
Skrivet av Moortis:

Har du samma åsikt om Steam-reviews? För det är väldigt tydligt att den högljudda minoriteten, som du verkar tillhöra, där kör hårt på just det du hävdar skulle vara bevis. Ni blir sura över någon detalj, börjar flöda företelsen med negativ respons och arr inte Amazon har siktet satt lägre än så. Med det perspektivet är dina 1 miljon dislikes på en trailer verkligen en miniminoritet.

Skrivet av Fiigaro:

YouTube representerar inte hela världen och precis som med Witcher, Amazons Lotr är inte gjort för Lotr fans utan endast för $$$. De följer samma typ av agenda för att få bonus poäng i media. De lever i en annan värld än fansen.

Vi vet fortfarande inte heller om Lotr serien kommer vara dålig. Om du tycker att en serie är dålig endast för att det finns en svar

Att vara trogen källmaterialet är viktigt för mig, kan inte rå för att jag tycker så, men det är vad jag tycker och jag verkar inte vara ensam om att tycka det - inte ens i det här kommentatorsfältet. Sorry.
Vi får helt enkelt agree to disagree här.

Medlem
Skrivet av Fiigaro:

YouTube representerar inte hela världen och precis som med Witcher, Amazons Lotr är inte gjort för Lotr fans utan endast för $$$. De följer samma typ av agenda för att få bonus poäng i media. De lever i en annan värld än fansen.

Vi vet fortfarande inte heller om Lotr serien kommer vara dålig. Om du tycker att en serie är dålig endast för att det finns en svart dvärg eller kortklippta alver, oavsett om manuset är bra då känner jag mer att problemet ligger på din sida.

Kolla inte på skiten, sluta bli arg över en jäkla Amazon produkt. Bara för att du älskar böckerna betyder inte att Amazon är skyldig dig något, de har rättigheterna att göra som de vill med serien.

Folk har bara problem med ändringar när det inte passar dem. Lotr filmerna ändrade massor från böckerna och folk brydde sig inte i närheten lika mycket som de gör över den svarta dvärgen, hmm man kan verkligen undra varför...

Jag är inte heller jätte glad över "woke"-media men om det är något de är bra på så är det att baita fram de vidriga sidorna av många individer.

Jag tror lotr serien är "the straw that broke the camels back".
Woke grejen har hållt på länge nu. Vi har sett franchises som Star Wars, Terminator, Witcher, Wheel of Time, Marvel etc falla offer för det.
Men Lotr är mer heligt och kommer dömmas extra hårt.
Såklart kan det dåliga inte bara skyllas på woke rörelsen. Men i överlag är det ett problem då skaparna bryr sig mer om politisk agenda än att skapa en bra story.

I Witcher så var tex alla manusförfattarna far left. Precis som Lauren s Hirsch som är showrunner. Hon var till och med tydlig att hon ville ha författare som inte var rädda för att ändra på sourcematerialet.
So yeah...inte helt konstigt att dom inte verkar bry sig särskilt mycket om source materialet.

I Amazons fall...så är det sjukt trist att det blev så meh...
Kunde ha blivit den mest episka serien någonsin. Istället verkar det bli mer likt deras tidigare Wheel of time serie som kändes sjukt billig och frustrerande woke.
Förstår helt att folk dissar serien.

Medlem
Skrivet av Swagger:

Att vara trogen källmaterialet är viktigt för mig, kan inte rå för att jag tycker så, men det är vad jag tycker och jag verkar inte vara ensam om att tycka det - inte ens i det här kommentatorsfältet. Sorry.
Vi får helt enkelt agree to disagree här.

Ja det får du givetvis tycka precis och som jag hintade i mitt inlägg så hatar jag ju Game of Throne med passion för deras brott mot källmaterialet.

Det är inte min poäng att du inte får ha åsikter. Min poäng är att du eller jag i vår navelskådande kritik tillhör en minoritet, för majoriteten av konsumenter skiter fullständigt i det och har ingen relation till orginalen.

Vilket ju ibland blir roligt när det finns många källor, som tex Witcher där det är tydligt att många tror att spelet är orginalet och helt missar att serien är mycket närmare böckerna än de fattar som aldrig läst dem.

Medlem
Skrivet av Tarmböld:

Jag tror lotr serien är "the straw that broke the camels back".
Woke grejen har hållt på länge nu. Vi har sett franchises som Star Wars, Terminator, Witcher, Wheel of Time, Marvel etc falla offer för det.
Men Lotr är mer heligt och kommer dömmas extra hårt.
Såklart kan det dåliga inte bara skyllas på woke rörelsen. Men i överlag är det ett problem då skaparna bryr sig mer om politisk agenda än att skapa en bra story.

I Witcher så var tex alla manusförfattarna far left. Precis som Lauren s Hirsch som är showrunner. Hon var till och med tydlig att hon ville ha författare som inte var rädda för att ändra på sourcematerialet.
So yeah...inte helt konstigt att dom inte verkar bry sig särskilt mycket om source materialet.

I Amazons fall...så är det sjukt trist att det blev så meh...
Kunde ha blivit den mest episka serien någonsin. Istället verkar det bli mer likt deras tidigare Wheel of time serie som kändes sjukt billig och frustrerande woke.
Förstår helt att folk dissar serien.

Straw that broke the camels back = Strået som bröt ryggen på kamelen.

Woke = Progressiva rörelsen.

Far left = radikal vänstern

Show runner = central figur.

Source = källa.

Varsågod, det är dina glosor för veckan. Så slipper du låta som att du fått din världsbild rakt från Trump ^^

Avstängd
Skrivet av Moortis:

Ja det får du givetvis tycka precis och som jag hintade i mitt inlägg så hatar jag ju Game of Throne med passion för deras brott mot källmaterialet.

Det är inte min poäng att du inte får ha åsikter. Min poäng är att du eller jag i vår navelskådande kritik tillhör en minoritet, för majoriteten av konsumenter skiter fullständigt i det och har ingen relation till orginalen.

Vilket ju ibland blir roligt när det finns många källor, som tex Witcher där det är tydligt att många tror att spelet är orginalet och helt missar att serien är mycket närmare böckerna än de fattar som aldrig läst dem.

Jag är övertygad om att vi är i majoritet. Hade vi varit i minoritet så hade inte Wheel of time, Doctor Who samt Marvel-serierna floppat och nu även LotR-serien som av reaktionerna att döma verkar gå samma öde till mötes. Folk kommer givetvis vallfärda till de första avsnitten och rekord efter rekord kommer slås för att sedan som ovanstående exempel dö ut för att det helt enkelt är för dåligt skriven underhållning med fokus på fel saker. Men det är som du säger, vi får helt enkelt vänta och se. Men jag är övertygad om att folk har tröttnat på wokeaktivismen, bevisen talar sitt tydliga spåk.

Jag har läst Witcher-böckerna. Inte på något sätt är serien mer trogen källmaterialet än spelet. Först och främst utspelar sig spelen efter böckerna och ändrar endast petitesser, till skillnad från serien som ska vara en direkt återspegling av händelserna i böckerna men som ändrar hej vilt så det endast blir förvirrande att ha läst böckerna sedan innan. Och det är ju inte bara woke-agendan som är problemet utan främst att man utelämnar flera viktiga händelser och kapitel samt att man ändrar i tidslinjen hur som helst. Just de problemen har alltså ingenting med woke att göra, wokeaktivsmen är endast grädden på moset i det här fallet. Så även där är vi oense.

Du kanske befinner dig i en echo chamber och då är det svårt att känna av åt vilket håll vinden blåser?

Medlem
Skrivet av Swagger:

Jag är övertygad om att vi är i majoritet. Hade vi varit i minoritet så hade inte Wheel of time, Doctor Who samt Marvel-serierna floppat och nu även LotR-serien som av reaktionerna att döma verkar gå samma öde till mötes. Folk kommer givetvis vallfärda till de första avsnitten och rekord efter rekord kommer slås för att sedan som ovanstående exempel dö ut för att det helt enkelt är för dåligt skriven underhållning med fokus på fel saker. Men det är som du säger, vi får helt enkelt vänta och se. Men jag är övertygad om att folk har tröttnat på wokeaktivismen, bevisen talar sitt tydliga spåk.

Jag har läst Witcher-böckerna. Inte på något sätt är serien mer trogen källmaterialet än spelet. Först och främst utspelar sig spelen efter böckerna och ändrar endast petitesser, till skillnad från serien som ska vara en direkt återspegling av händelserna i böckerna men som ändrar hej vilt så det endast blir förvirrande att ha läst böckerna sedan innan. Och det är ju inte bara woke-agendan som är problemet utan främst att man utelämnar flera viktiga händelser och kapitel samt att man ändrar i tidslinjen hur som helst. Just de problemen har alltså ingenting med woke att göra, wokeaktivsmen är endast grädden på moset i det här fallet. Så även där är vi oense.

Du kanske befinner dig i en echo chamber och då är det svårt att känna av åt vilket håll vinden blåser?

Jag föreslår att vi ger det ett år och sedan ser vi. Jag delar inte din bild av att marvel, wheel of time eller dr who skulle vara floppar. Samtliga verkar ha spelat in absurda summor pengar till tillverkarna så jag vill nog försiktigt lyfta samma fråga tillbaka. Du sitter inte i någon anti-woke bubbla och hittar bias i tendenser som stödjer din känsla? För inga av dina exempel verkar vara i närheten av floppar? Det enda exemplet jag själv kan komma på just nu är väl Cowboy Bebop och den tror jag inte floppade pga överdriven progressivitet heller..

Edit: dont post and snaps kids.

Medlem
Skrivet av Swagger:

På vilket sätt ger det klirr i kassan att gå emot källmaterialet?

Serien är bra och alla bryr sig inte om källmaterialet då de ändå inte läst böckerna, kanske är Neflix version bättre. Serien är underhållande och bra något man gladligen betalar Neflix för att se.

Avstängd
Skrivet av Moortis:

Jag föreslår att vi ger det år och sedan ser vi. Jag delar inte din bild av av marvel, wheel of time eller dr who skulle vara floppar. Samtliga verkar ha spelat in absurda summor pengar till tillverkarna så jag vill nog försiktigt lyfta samma fråga tillbaka. Du sitter inte i någon anti-woke bubbla och hittar bias i tendenser som stödjer din känsla? För inga av dina exempel verkar vara i närheten av floppar? Det enda exemplet jag själv kan komma på just nu är väl Cowboy Bebop och den trör jag inte floppade pga överdriven progressivitet heller..

Om vi inte ens är ense om vad som är flopp eller ej, då kommer vi inte vara ense om någonting annat heller.

https://www.rottentomatoes.com/tv/doctor_who/s12
https://www.rottentomatoes.com/tv/the_wheel_of_time/s01

Avstängd
Skrivet av Gaara:

Serien är bra och alla bryr sig inte om källmaterialet då de ändå inte läst böckerna, kanske är Neflix version bättre. Serien är underhållande och bra något man gladligen betalar Neflix för att se.

Serien är helt okej trots allt missförstå mig rätt, det är trots allt The Witcher! Men det kunde ha varit sååååå mycket bättre trots allt.

Medlem
Skrivet av Moortis:

Straw that broke the camels back = Strået som bröt ryggen på kamelen.

Woke = Progressiva rörelsen.

Far left = radikal vänstern

Show runner = central figur.

Source = källa.

Varsågod, det är dina glosor för veckan. Så slipper du låta som att du fått din världsbild rakt från Trump ^^

"Progressiv rörelse" är inte särskilt tydligt beskrivning. Woke är ett ord som funkar oavsett språk.
Men visst kanske använder mig mycket av engelska ord.

Får min världsbild från Trump? Man kan vara negativ till rörelsen, utan att vara en sån. Alla ideologier kan gå för långt, även om woke rörelsen menar väl.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Serien är bra och alla bryr sig inte om källmaterialet då de ändå inte läst böckerna, kanske är Neflix version bättre. Serien är underhållande och bra något man gladligen betalar Neflix för att se.

Alltså netflix serien bärs främst upp av Henry Caville. Säsong 2 hade nått bra avsnitt men var sjukt ojämnt annars.
Yennefers story var rakt av tråkig. Cahir och Fringilla plotten var ointressant.
Dom dödar av kända karaktärer som Eskel utan nån värdig anledning...etc
Se bara på hur det gick för GoT när dom inte följde source materialet. I GoTs fall hade dom inget val.
Men att gå helt yolo från start med experimenteringen känns lite onödigt risky.
So far har knappast Netflix eller Amazons manusförfattare bevisat att dom kan göra det bättre.
Värsta exemplet är nog Wheel of time där dom helt slakta Robert Jordans böcker. Men fan vad dom var "progressive!" All that matters i guess

Medlem
Skrivet av Tarmböld:

Jag tror lotr serien är "the straw that broke the camels back".
Woke grejen har hållt på länge nu. Vi har sett franchises som Star Wars, Terminator, Witcher, Wheel of Time, Marvel etc falla offer för det.
Men Lotr är mer heligt och kommer dömmas extra hårt.
Såklart kan det dåliga inte bara skyllas på woke rörelsen. Men i överlag är det ett problem då skaparna bryr sig mer om politisk agenda än att skapa en bra story.

I Witcher så var tex alla manusförfattarna far left. Precis som Lauren s Hirsch som är showrunner. Hon var till och med tydlig att hon ville ha författare som inte var rädda för att ändra på sourcematerialet.
So yeah...inte helt konstigt att dom inte verkar bry sig särskilt mycket om source materialet.

I Amazons fall...så är det sjukt trist att det blev så meh...
Kunde ha blivit den mest episka serien någonsin. Istället verkar det bli mer likt deras tidigare Wheel of time serie som kändes sjukt billig och frustrerande woke.
Förstår helt att folk dissar serien.

Fast har verkligen Marvel serierna floppat? Hade fått intrycket av motsatsen. Tyckte inte Falcon Winter Soldier, WandaVision eller Loki kändes speciellt "woke". Att de nämner problem som svarta upplever i samhället är väl helt naturligt med tanke på att han är en svart Captain America? Tyckte alla de tre var väldigt bra.

Jag får intrycket av att idag kan man inte ha teman om rasism, ha en stark kvinna eller homosexuell karaktär utan att det är "woke". Anti-woke "rörelsen" är ju nästan lika illa för i båda fallen är båda extrema och båda vill att media ska anpassa sig efter dem. Det är bokstavligt talat omöjligt att göra en film med en trans person utan att det är "woke" enligt den där mentaliteten. Jag vill inte ens veta hur sugit det måste vara för trans personer som vill skådespela för de kommer få skit på sig oavsett vad de gör. Tycker du det är ok?

Många tycker det är bra att de har en diverse cast, att det är bra att olika skådespelare får chansen att spela i de här filmerna. Jag ligger mitt emellan, jag hade föredragit att de höll sig till source material men bryr mig inte så mycket och då är jag en som har Lotr filmerna som mina absolut favorit filmer. Jag tycker det är extremt löjligt att, är du svart då får du inte spela någon annan karaktär än en harad för annars är det woke leftist skit. Det där är bara löjligt, en skådespelare ska inte vara låst till att spela karaktärer bara pga av etnisk bakgrund. Nick Fury var vit, nu ser alla Sam Jackson som Nick Fury för han ÄR Nick Fury. Folk lägger för mycket av sin energi på entitlement, Amazon betalar därför får de göra som de vill.

12
Skriv svar