Khal Drogo-Jason - i Minecraft-film!?

Robot
Khal Drogo-Jason - i Minecraft-film!?

Kommer han spela Steve? Bisarrt eller helt genialiskt?

#Jason-momoa, #Minecraft, #film


Medlem

Hoppas på en cool retro film med kartongkostymer för att få till den där perfekta blockigheten. Christopher Walken som creeper? "You know, sometimes, I go boom."

Medlem
Skrivet av Gutface:

Hoppas på en cool retro film med kartongkostymer för att få till den där perfekta blockigheten. Christopher Walken som creeper? "You know, sometimes, I go boom."

Hade Sven Wollter levt så hade han vart perfekt.
Gjorde ju Sommarskuggan fantastiskt.

Såg nu han aldrig haft den rollen, var helt säker.
Well, någon av de övriga kan axla manteln som creeper.

Medlem

Varför kommer ingen ihåg honom som Conan-Jason? Är det för att man helst vill glömma den filmen? Trots att den faktiskt har lite anknytningar till Paradox och Sverige? : )

Skribent
Skrivet av Fulci:

Varför kommer ingen ihåg honom som Conan-Jason?

Av samma anledning som ingen minns honom som Baywatch-Jason.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Geeks Gaming
Skrivet av Mike Stranéus:

Av samma anledning som ingen minns honom som Baywatch-Jason.

Själv är jag mer för StarGate-Dex

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

Av samma anledning som ingen minns honom som Baywatch-Jason.

Conan filmen fick inget genomslag direkt, men jag tyckte den var ok. Skulle hellre se om den än kolla ett till avsnitt av GOT.

Medlem

Kan de inte börja med att fixa själva spelet istället? Suger pung att ha en PS5 med RTX och ett Minecraft som inte ens verkar vara kompatibelt med PS5 överhuvudtaget. Jag vet inte ens ifall det är Sony, Microsoft eller Mojang jag borde vara förbannad på, då de får dela på aggressionerna så länge.

Medlem
Skrivet av Fulci:

Varför kommer ingen ihåg honom som Conan-Jason? Är det för att man helst vill glömma den filmen? Trots att den faktiskt har lite anknytningar till Paradox och Sverige? : )

Nog kommer jag ihåg att han gjorde en Conan, och han passade bra för rollen, men filmen i sig var bara så otroligt lätt att glömma. Redan dagen efter funderade man ju på ifall man såg något kvällen innan eller ifall man bara somnade i soffan.

1
Skriv svar