Rogue Legacy 2 lämnar early access och får strålande betyg

Robot
Rogue Legacy 2 lämnar early access och får strålande betyg
Medlem

Hade 275h i EA av spelet innan set släpptes igår och blir en massa mer för min del, älskade första och 2an är ännu bättre, mer varierat.

Medlem

Första var riktigt bra, så det här blir nog ett köp.

Medlem

Intressant
Blir nog ett köp.
Kul att indie-scenen levererar som vanligt 👍👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Gillar inte den nya grafiska stilen på spelet.

Medlem

Väntar/hoppas på släpp till ps5an!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Gillar inte den nya grafiska stilen på spelet.

Smaken o baken. Ser riktigt najs ut!

Spelade originalet men orkar inte följa alla spel. Vilken härlig överraskning att få veta att det släppts

Medlem
Skrivet av Jonkan:

Väntar/hoppas på släpp till ps5an!

Samma här. Ettan var superskoj.

Medlem
Skrivet av aholman:

Smaken o baken. Ser riktigt najs ut!

Spelade originalet men orkar inte följa alla spel. Vilken härlig överraskning att få veta att det släppts

Jag vet inte riktigt. Gillade första och gillar förmodligen detta också, men som sagt den grafiska stilen. Jag tycker att det påminner så mycket om de gamla Flash-spelen som släpptes i ett mängd. Kanske är bara jag. Tyckte samma om Meat Boy och Guacamelee. Men båda dessa spelen är ju bra. Men förstår inte Cartoon Network "goofy" stilen.

Skribent
Skrivet av Maysay:

Jag vet inte riktigt. Gillade första och gillar förmodligen detta också, men som sagt den grafiska stilen. Jag tycker att det påminner så mycket om de gamla Flash-spelen som släpptes i ett mängd. Kanske är bara jag. Tyckte samma om Meat Boy och Guacamelee. Men båda dessa spelen är ju bra. Men förstår inte Cartoon Network "goofy" stilen.

Jag förstår vad du menar. Jag gillar nog den pixligare stilen hos det första spelet bättre också. Tvåan ser lite för "lent" ut i jämförelse. Men det är riktigt kul, och det är det viktigaste.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Jag förstår vad du menar. Jag gillar nog den pixligare stilen hos det första spelet bättre också. Tvåan ser lite för "lent" ut i jämförelse. Men det är riktigt kul, och det är det viktigaste.

Tummen upp på det!

Medlem

Wow, hade fått för mig att detta redan hade släppts... Gillade det första för vad det gjorde när det kom, det har inte åldrats så bra, genren har utvecklats mycket sedan det kom så blir intressant om de tar ett riktigt steg frammåt.

Medlem

Äntligen! Köpte spelet dirr det kom upp på steam, å tålmodigt väntat å väntat å väntat medan det varit i EA

Medlem

Hade helt glömt bort att det var påväg men köpte det direkt när jag såg recensionerna. Riktigt bra än så länge.

Medlem

Köpte också. Blir perfekt på Steam Decken.
När man nu får den 😅


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Köpte också. Blir perfekt på Steam Decken.
När man nu får den 😅

Jag kan bekräfta att det fungerar tipp topp på Steam deck 👍 plus i kanten att det är ett riktigt bra spel också ☺️

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Jag kan bekräfta att det fungerar tipp topp på Steam deck 👍 plus i kanten att det är ett riktigt bra spel också ☺️

Kul att höra 🙂👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar