Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Valborg hägrar men det hindrar väl inte oss från ha ha en redig Spelhelg?

#spelhelg


Medlem

Tänkte köra mest Overwatch 2-betan, men tråden om bra WW2-spel fick mig att ladda hem Hell Let Loose igen, så det blir lite av det också.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Började spela AC Odyssey häromdagen och är helt betagen än så länge. Så det blir nog det skulle jag tro.

Ambassadör
Xbox

Drog igång Dead Space igår så det blir det i helgen. Gött med bakåtkompatibilitet!


signatur

Jump in.

Medlem

teardown i inte alltför långa stunder, sen ere dags för elden ring slutligen


signatur

//monster

Medlem

Baldur's gate 2 EE. Nostalgi. Fortfarande ett fantastiskt spel.

Medlem

Polaren kommer över och vi ska basta och sen lira NHL

Medlem

Kör lite farming Simulator 22 i väntan på pizzan jag beställt. Efter pizzan blir det Romance Of The Three Kingdsoms XIV

Quake-konnässsör
One
Medlem

The Evil within 2 blir det när solen lagt sig. Ska bli spännande!

Testpilot

Jedi Fallen Order fortsätter jag med, helt okej spel!

Medlem

Wow classic. Spelade aldrig wow under dess guldålder och är en riktig noob när det gäller MMO generellt, men mysigt är det

Medlem

Simply Piano på Android. Fantastiskt bra "spel" för att lära sig spela piano. Till skillnad mot de flesta andra spel känns inte tiden bortkastad heller.

Medlem

Det blir inget spelande för mig denna helg, drar till landet och myser ... ajuste, jag har ju en Steam Deck


signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Medlem

Aria chronicle på switchen! Kan rekommendera för dom som är sugna på Darkest dungeon fast anime färgglatt och typisk anime story.

Medlem

The Dungeon Of Naheulbeuk. Jag har inte spelat så långt än, men hittills älskar jag det.

Medlem

Horizon: Forbidden West, Lost in Random och Dune: Spice Wars skall nog gotta mig med

Medlem

Slay the Spire. Lagom underhållande.

Här blir det Elden ring för hela slanten!

Medlem

Har gett mig i kast med Dark Souls för första gången i livet. Hypen kring Elden Ring gjorde mig intresserad, men då jag är som jag är ville jag någonstans "börja från början" så blev ett köp av trilogiboxen....Så lär spela en massa Dark Souls hela helgen då sambon jobbar.

Medlem

Är gammal så jag kör Perfect Golf Enda golfspelet som inte är som ett arkadspel

Och så kan man göra egna banor i Unity-motorn vilket jag börjat med. Skitroligt att forma landskap etc

Några bilder från min kommande bana

Medlem

Har återupptäckt styrkan i editorn i Dreams på PS4 och sitter oftast och skulpterar diverse demonansikten när tillfälle bjuds.

Lade det åt sidan en lång stund pga hög inlärningströskel. I början känns det som att försöka knyta skorna med tumvantarna på men när man väl fått kläm på hur det funkar finns det inget stopp för vad man kan göra.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Drog igång Dead Space igår så det blir det i helgen. Gött med bakåtkompatibilitet!

Är det första gången? Helt klart en favorit! Är ett av de spelen jag skulle vilja glömma bort helt och spela för första gången igen... Perfekt blandning av aktion och skräck!

Skrivet av herrPuffy:

Wow classic. Spelade aldrig wow under dess guldålder och är en riktig noob när det gäller MMO generellt, men mysigt är det

Lite avundsjuk... Började spela classic igen en månad efter re-release. Spelade hela vägen fram till TBC. Kom tillbaka till tbc för en månad sedan, eller så, och har kört några karaktärer till 70, men "mysigheten" försvann. 😃

Helgen blir "work work", första efter covid-sjuk. Finns det ork så skall jag nog fila på Bioshock Remastered. Misstänker dock att det blir tidigt i säng... 🥺

ELF
Medlem

Sitter och kör klart det sista i Skyrim. Två achievements kvar.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Medlem

Football manager i vanlig ordning. Det spelar jag dock dagligen och borde kanske inte räknas.

Köpte på mig Final fantasy XV så det spelade jag igår kväll och tänkte fortsätta med det ikväll om allt går som det är tänkt.


signatur

Cause i need to watch things die

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Kolsvart:

Football manager i vanlig ordning. Det spelar jag dock dagligen och borde kanske inte räknas.

Samma här, spelar det t.o.m i skrivande stund!

Utöver det blir det mer Elden Ring. Ombytlig som jag är letar sig säkert något mer in också.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Weeks_death:

Är det första gången? Helt klart en favorit! Är ett av de spelen jag skulle vilja glömma bort helt och spela för första gången igen... Perfekt blandning av aktion och skräck!

Japp, första gången! Riktigt bra så här långt, är lite harig av mig så det är hög puls ibland hehe.


signatur

Jump in.

Medlem

Kirby and the Forgotten Land, älskar det! Sen blir det nog lite Final Fantasy XII Zodiac Age också.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Samma här, spelar det t.o.m i skrivande stund!

Utöver det blir det mer Elden Ring. Ombytlig som jag är letar sig säkert något mer in också.

Fm är inte ett spel, det är en livsstil 😄


signatur

Cause i need to watch things die

12
Skriv svar