Svenska metal-bandet Cult of Luna släpper interaktiv musikvideo på Steam

Robot
Svenska metal-bandet Cult of Luna släpper interaktiv musikvideo på Steam

Den norrlänska kulten finns nu på Steam.

#Cult-of-luna, #steam


Medlem

Cult of luna e bra skit de!


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Älskar Passing Through riktigt bra låt.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Cult of Luna är verkligen en av Sveriges juveler🤘 Hoppas flera upptäcker dom pga detta.

Var helt klart en startsträcka för mig men plattorna är rejält varierande och t.ex. sci-fi tunga Mariner är en bra start om man också har lite svårt för growl.

Skribent
Skrivet av Pettor:

Cult of Luna är verkligen an av Sveriges juveler🤘 Hoppas flera upptäcker dom pga detta.

Var helt klart en startsträcka för mig men plattorna är rejält varierande och t.ex. sci-fi tunga Mariner är en bra start om man också har lite svårt för growl.

Jag har följt bandet sen dag ett då Thomas Hedlund är en gammal klasskompis, vi gick i samma klass från 1an till 9an.

De har verkligen en unik och progressiv stil och utvecklas med varje skiva de släpper. På ett sätt påminner de om Opeth, inte i stil, men hur de ständigt bryter ny mark och utmanar sig själva.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Bandet som fick mig att bli galen i att gå på live-spelningar. Tyvärr myntade det begreppet "Det här var ju bra men det var inte Cult of Luna"-bra. Deras ljus, ljud och kvalité är svår att matcha. Helt klart en av Sveriges bästa band och definitivt mitt favoritband <3.

Medlem

Först Radiohead och nu Cult of Luna! Hoppas den här trenden fortsätter. Blir att ladda ner direkt!

Medlem

Intressant, har inte hört dem förut men det föll ganska platt då spelet är för dåligt optimerat för att köras på min dator. GTX 1050 Ti med Intel(R) Core(TM) i7-7700HQ CPU @ 2.80GHz och 16GB RAM här, inte de senaste komponenterna direkt men då kanske andra får ett hum innan de laddar ner. Har kört saker som sett stiligare ut så lite ledsen över att det inte fungerade.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Skribent
Skrivet av Proximately:

Intressant, har inte hört dem förut men det föll ganska platt då spelet är för dåligt optimerat för att köras på min dator. GTX 1050 Ti med Intel(R) Core(TM) i7-7700HQ CPU @ 2.80GHz och 16GB RAM här, inte de senaste komponenterna direkt men då kanske andra får ett hum innan de laddar ner. Har kört saker som sett stiligare ut så lite ledsen över att det inte fungerade.

Men då tycker jag du ska ta och lyssna på musiken. De är väl inte direkt lättsmälta, men jag anser också att de är ett av Sveriges bästa band.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Inte ALLS min musikgenre, men älskar greppet med interaktiv musikvideo. Dessutom ser det rätt tjusigt ut.

Mer sånt här!!

Medlem

Cult of Luna.
Fantastiska live och på skiva.

Medlem

Föredrar faktiskt ljudet av min katt som vässar klorna på skinnsoffan, men det här var en riktigt jäkla cool idé!

Medlem

Tycker fortfarande Dim är deras bästa låt men den här var inte heller dum. Riktigt skön stämning, speciellt i bryggan. Håller med om att flera borde göra interaktiva musikvideor.

1
Skriv svar