Obsidians mini-överlevnadsspel Grounded får mer hämndlystna insekter

Robot
Obsidians mini-överlevnadsspel Grounded får mer hämndlystna insekter

Vänta dig en myrinvasion om du jäklas med dem för mycket.


Medlem

Ni som testat, är spelet roligt? Kan man spela det helt själv eller är det någon sorts påtvingad multiplayer?

Medlem
Skrivet av Hullken:

Ni som testat, är spelet roligt? Kan man spela det helt själv eller är det någon sorts påtvingad multiplayer?

Finns ju på gamepass så har man de är det ju smidigt o testa.

Jag tycker det är riktigt roligt men jag kör endast i multi, men det är välgjort och det finns en story att följa. Härlig grafik och stor upptäckarglädje med häftiga miljöer

Körde det för 2 år sen första ggn och det har hänt MYCKET sen dess.

Medlem
Skrivet av HerrLarsson:

Finns ju på gamepass så har man de är det ju smidigt o testa.

Jag tycker det är riktigt roligt men jag kör endast i multi, men det är välgjort och det finns en story att följa. Härlig grafik och stor upptäckarglädje med häftiga miljöer

Körde det för 2 år sen första ggn och det har hänt MYCKET sen dess.

Såg det, drar ner det nu.

Ska bli kul att testa!

Skrivet av Nyhet:

Vänta dig en myrinvasion om du jäklas med dem för mycket.


Det är ett underbar spel.

Gamepass ftw. när man vill testa.

Medlem
Skrivet av HerrLarsson:

Finns ju på gamepass så har man de är det ju smidigt o testa.

Jag tycker det är riktigt roligt men jag kör endast i multi, men det är välgjort och det finns en story att följa. Härlig grafik och stor upptäckarglädje med häftiga miljöer

Körde det för 2 år sen första ggn och det har hänt MYCKET sen dess.

tack. körde det för väldigt längesedan. ska ge det en chans igen

Denna ant är dock inte hämndlyst

Skribent
Skrivet av YmerXE:

tack. körde det för väldigt längesedan. ska ge det en chans igen https://mtv.mtvnimages.com/uri/mgid:ao:image:mtv.com:15365?qu...

Denna ant är dock inte hämndlyst

The goodest boy 😢

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

The goodest boy 😢

indeed

Skribent

Gillade spelet mycket när jag testade det, men kände att jag ska vänta tills det är mer färdigt. Känns som man kan som ledsna på spelet innan release annars. Det är samma med Baldurs Gate 3, snabbtestade men sen la jag ned det för jag vill ha hela upplevelsen sen när spelt släpps.


signatur

"Writer and Fighter"

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Johan Lorentzon:

Gillade spelet mycket när jag testade det, men kände att jag ska vänta tills det är mer färdigt. Känns som man kan som ledsna på spelet innan release annars. Det är samma med Baldurs Gate 3, snabbtestade men sen la jag ned det för jag vill ha hela upplevelsen sen när spelt släpps.

Är likadan, provat litegrann i Early Access men väntar på skarpt släpp innan jag spelar mer. Riktigt kul dock! Bör släppas senare i år så inte så långt kvar att vänta.


signatur

Jump in.

Skribent
Skrivet av Mortaigne:

Är likadan, provat litegrann i Early Access men väntar på skarpt släpp innan jag spelar mer. Riktigt kul dock! Bör släppas senare i år så inte så långt kvar att vänta.

Ja det är nära nu


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Hullken:

Ni som testat, är spelet roligt? Kan man spela det helt själv eller är det någon sorts påtvingad multiplayer?

Jag kör det i bara i SP o jag har kul. Det tar lite längre tid o bygga hus o sånt eftersom du måste samla in allt själv men annars så funkar det väldigt bra!

1
Skriv svar