Gillar du orden "Dune", "next-gen", "open world" och "survival"?
"Dune" Taggad som fasen.
"Nextgen" jag är på!
"Openworld" funkar.
"Survival" ähh vänta nu, näää.
"Funcom" Move along people nothing to se here!
The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini
Dune: Spice Wars köpte jag igår och har bara hunnit småtesta det lite men jäklar vilket härligt 4x lir! Som om Amplitude och Paradox gått ihop och skapat ett spel. Riktigt överraskad, och sålänge utvecklingen fortsätter såhär och spelet faktiskt når en vettig full release så kan det bli hur bra som helst!
Men detta....usch, nä tack.
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Det har varit känt sedan förra året, tänkte bara så ni vet. :E
Faktiskt till och med sedan 2019
Dune: Spice Wars köpte jag igår och har bara hunnit småtesta det lite men jäklar vilket härligt 4x lir! Som om Amplitude och Paradox gått ihop och skapat ett spel. Riktigt överraskad, och sålänge utvecklingen fortsätter såhär och spelet faktiskt når en vettig full release så kan det bli hur bra som helst!
Men detta....usch, nä tack.
Kul, detta måste jag testa!
Låter ju hur coolt som helst men lite skeptisk till Funcom som många andra här. Conan Exiles har enorm potential men faller tyvärr ganska hårt på den extrema mängden buggar som finns i spelet och att funcom hellre lägger till nya skins istället för att fixa grunderna.
Kanske blir en chans för dem att göra rätt för sig dock, vi får se!