Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Vi sörjer Starfield-förseningen med spel som faktiskt (delvis) har lyckats leverera i tid. God spelhelg!

Medlem

Dune: Spice wars och Songs of Conquest står på tapeten här i helgen, men paus för lite brädspel på lördag!

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Har installerat Jurassic World Evolution 2, som jag aldrig spelat. Hoppas det är kul.

Medlem

Det blir senaste Kirby och avsluta Majoras Mask 3DS på stream. Annars kanske lite sugen att jaga lite mounts i WoW.

signatur
Medlem

Star Citizen för mig också.

signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Äntligen dags att ta mig an The Last of Us part II! Ska bli intressant att se vad internet gått bananas över.

signatur

Konsolgubbe

Medlem

Helt klart salt & sacrifice!

Medlem

Ska se om jag blir klar med Demon's Souls. Lite småsugen på att lira igenom FFVII Remaken igen också.

Medlem

Ska avsluta The Witcher (första spelet) sedan blir det Medal Of Honor: Airborne som omväxling innan jag kör Witcher 2 och 3!

signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat aktiv i Stockholmsområdet under 80-talet

Medlem

Elden Ring. 3:e varvet.

signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem

Ska döda Dragonlord Placidusax i Elden Ring sen tänkte jag ge mig på Sekiro för första gången 🙂

Inaktiv

Om jag får tid blir det gympa i Beat Saber annars är den här helgen bokad för annat... Tyvärr.

Medlem

Path of Exile får en ny uppdatering "Sentinel" så vi får se om det blir lite extra kanel på kokainet.

Medlem

Beta av backloggen genom köra Virteous Cycle DLC till Mortal Shell.

CTI
Medlem

Ska kolla in Star Citizen efter ett långt uppehåll, sedan ska det bli mer Eldenring och GT7.

Jäkligt sugen på Dune RTS.

signatur

The Toys: PC I7 14700K - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem
Skrivet av Soulless:

Dune: Spice wars och Songs of Conquest står på tapeten här i helgen, men paus för lite brädspel på lördag!

OH brädspel, vad spelas då??

signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Elden ring, har klarat av sista bossen, så jag springer runt och gör lite annat, fynderar på ng+ eller inte än.

signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Vad är Narco, Jocke?
Försökte söka på det men gick bet.

Medlem

det blir faktiskt raft i coop med polarn, vi lirade aldrig färdigt det vid early release för massa år sen, så vi tänkte köra igenom det nu

signatur

//monster

Medlem
Skrivet av miffot:

OH brädspel, vad spelas då??

Om jag får som jag vill Talisman!
Annars är det nog nya HeroQuest på agendan.

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Avstängd

Tog lite pause från Elden Ring, och började lira Star citizen igen efter dom släppte en ny patch. Såg att Levelcap och Jackfrags spelar starcitizen för fullt nu, dom är stora youtubers från battlefield communityn.

signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Duke nukem forever 2001 build

signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Ska försöka ta mig vidare i Eiyuden Chronicle: Rising, men kommer troligtvis tröttna och avinstallera. Två timmar in och det är verkligen Fetch Quest: The game.

Medlem

D2R och Super Mario 3D World med sambon

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Det blir nog en hel del Microsoft Flight Simulator nu när PMDG äntligen släppt sin superförsenade Boeing 737-700. Har hunnit klämma lite på den och konstaterat att den är supererotisk så här långt.

Medlem
Skrivet av Tubb3:

Äntligen dags att ta mig an The Last of Us part II! Ska bli intressant att se vad internet gått bananas över.

Jag skulle kunna döda för att vara i din sits. Vilket fantastiskt äventyr du har framför dig.

Medlem

Fortnite! Måste göra alla quests man har missat.

Medlem
Farornas Konung

DayZ SÅKLART!! Kanske även lite Wreckfest.. blwv sugen när det nämndes i tråden. Glad spelhelg allesammans!

Medlem

Greedfall. Missat det tidigare och såg mysigt ut så ska ge det ett försök.

12
Skriv svar