FZ Play - Spela Evil Dead: The Game med Uberpwnage2.0
Groovy!
Det här ska bli kul. Tanken är att jag spelar en stund själv i början och om det finns intresse kommer jag bjuda in ni som vill vara med och spela.
Spelet har crossplay mellan PC och konsol, och till PC köpes spelet hos Epic Games.
Army of darkness är en av mina favoritfilmer, såg sönder en videokassett med den filmen som barn!
Det är faktiskt filmen jag sett minst. Första och andra fanns på VHS i huset när jag var kid, men tredje såg jag inte förrän senare.
Fasiken vad kul det där var! Synd det gick lite dåligt för oss när vi spelade tillsammans, men jag tar på mig det
Stort tack till kol och ingels på streamen som var med och spelade med mig!
Fasiken vad kul det där var! Synd det gick lite dåligt för oss när vi spelade tillsammans, men jag tar på mig det
Blir det någon mer vända framöver?
Är gärna med och försvarar den Kandariske dolken…
Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv
Så går det när du inte har körkort!
Halo kompis!
Så går det när du inte har körkort!
Bussovic refererar till detta:
https://www.twitch.tv/fzplay/clip/AgreeableCreativeMinkBabyRage-Cjs9QWfFepW0mrBN
Blir det någon mer vända framöver?
Är gärna med och försvarar den Kandariske dolken…
Jag kommer fortsätta spela lite på eget håll. En till stream hade varit roligt annars!
Om du vill spela någon dag kan du lägga till mig på Epic (om det är där du spelar, annars löser vi det på något sätt). "rizefall" heter jag där och i spelet
Jag kommer fortsätta spela lite på eget håll. En till stream hade varit roligt annars!
Om du vill spela någon dag kan du lägga till mig på Epic (om det är där du spelar, annars löser vi det på något sätt). "rizefall" heter jag där och i spelet
Jag lirar på PS5, nickar Aktiv_Slaktkniv där.
Ska se om man kan lägga till vänner från Steam ingame.
👍🏻
Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv
👍🏻
Spelet är väl exklusivt för Epic?
"Writer and Fighter"
👍🏻
Jag la till dig i spelet. Steam behöves inte för detta
Spelet är väl exklusivt för Epic?
På PC - yes!