Ubisoft+ Classics blir en del av PS Plus, med 27 spel från start

Robot
Ubisoft+ Classics blir en del av PS Plus, med 27 spel från start

Far Cry, Assassin's Creed, Zombi, Watch Dogs med flera.

#playstation-plus, #ubisoft


Medlem

🤪 ...perfekt bild... 🤪

Medlem

Skumt att senaste AC är en "klassiker".

Medlem

Härligt!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Yes! Mer gammal skåpmat!

Medlem

Sweeeeeeet!!
Men, får.man tillgång till pc utbudet också? Det vore så sjukt super-saftigt!!!

Medlem
Medlem

Tyvärr brukar gamla Ubisoft spel inte hålla än idag tycker jag iaf


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Med tanke på UBIs spelens andrahandsvärde så är det kanske inte en så hot deal, dom sänker priset på deras spel bara någon månad efter release.
Senaste spelen de sista 7-8åren har dessutom varit aggresiva i sina microtransaktioner från UBI.
Bättre om Sony köpt upp UBI helt och hållet även om ag är emot sådant vare sig det är MS, Sony eller Nintendo.

Medlem

Jag gick med i vanliga plus på grund av extra sakerna man får gratis. Som extra skins mm. Och att man får pröva lite udda spel som man annars aldrig skulle spela. Men tror inte att ++ är något för mig.......

Medlem

För mig personligen är South Park spelen det enda av intresse.. Det borde väl vara en klar minioritet som verkligen ber om gamla spel?

Chefredaktör
Medlem
Skrivet av Ratnip:

För mig personligen är South Park spelen det enda av intresse.. Det borde väl vara en klar minioritet som verkligen ber om gamla spel?

Det tror jag med att det är, men man bör dock inte stirra sig blind på "just nu" utan mer på vad detta sammarbete kan få för effekt i framtiden, som jag ser det så är det där en del av värdet ligger. Det är väl nästab oundvikligt att inte snegla på GP, men man bör ha i åtanke att GP har en headstart på fem år. Tycker överlag att starten för ps+ ser positiv ut, om man kan bygga på med värde från detta så kan framtiden vara gynnsam. Däremot tror jag inte att Sony kommer vara lika aggresiva i närtid, det kan dock komma till en gräns där de inser att de måste bli mer aggresiva det lär dock inte ske de första 2-3 åren (obs endast en lekmans spekulationer utan insyn i företaget).

Medlem
Skrivet av Nerox:

Det tror jag med att det är, men man bör dock inte stirra sig blind på "just nu" utan mer på vad detta sammarbete kan få för effekt i framtiden, som jag ser det så är det där en del av värdet ligger. Det är väl nästab oundvikligt att inte snegla på GP, men man bör ha i åtanke att GP har en headstart på fem år. Tycker överlag att starten för ps+ ser positiv ut, om man kan bygga på med värde från detta så kan framtiden vara gynnsam. Däremot tror jag inte att Sony kommer vara lika aggresiva i närtid, det kan dock komma till en gräns där de inser att de måste bli mer aggresiva det lär dock inte ske de första 2-3 åren (obs endast en lekmans spekulationer utan insyn i företaget).

Bra spekulation! Jag har en tendens att stirra mig blind faktiskt, att denna enorma "gamla-spel-hype" Är istället för det folk verkligen vill ha. Att man kan få både och har jag svårt att föreställa mig 😄👍

1
Skriv svar