Fragzone-Fredag pausar p.g.a. syk, men det här spelar FZ i helgen
Blir Star Citizen för min del då Invictus Week börjar idag.
Jag nöjer mej med att följa andras streamar i helgen. Väntar främst på 3.18 då det hintats om att reclaimern kan få möjligheterna till salvaging. En lååång väntan från 2014 att kunna nyttja denna best 😁
Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7
Inte hemma blir väll spela hades eller nått på switchen och längta efter Steam Deck
Inte hemma blir väll spela hades eller nått på switchen och längta efter Steam Deck
Trist att det tar sån tid. Var du inte ute i rätt god tid med din bokning?
Star Citizen för hela slanten. Det kommer bli mycket aktivitet runt det nya eventet på Orison och även lite planerade org events.
Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD
Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.
Trist att det tar sån tid. Var du inte ute i rätt god tid med din bokning?
Jo och det kändes som man fallit mellan stolarna då folk som bokat efter mig fått köpa, men jag fick faktiskt slutföra mitt köp igår. så nästa vecka kanske man har den
Jo och det kändes som man fallit mellan stolarna men jag fick faktiskt slutföra mitt köp igår. så nästa vecka kanske man har den
A men fan vad skönt. Har varit grymt sugen själv, men kan inte riktigt motivera det eftersom jag sitter hemma 90 % av tiden
A men fan vad skönt. Har varit grymt sugen själv, men kan inte riktigt motivera det eftersom jag sitter hemma 90 % av tiden
Nej den är ju inte gratis om man säger så
Äntligen Ledig helg & kommande vecka..
Ska kanske spela "skrattar du förlorar du´s kortspel men frugan och "lite" ÖL)
Ska även gå igenom och kolla om vi missat några Gamepass släpp
Trevlig Spelhelg.
Jocke: Hoppas din man cold går över fort (kan vara gubballergi, tryck en clarityn och testa)
i7-11700K|ASUS ROG STRIX B560-F GAMING WIFI|32GbDDR4|RTX3080
Ryzen 5 5600|Asus X-470|32Gb DDR4|MSI 4070 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|2060FE
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X
Jag kommer spela intresserad när jag och sambon har planering inför bröllop men tänka på att jag borde levla min barbar i D2R...
haha, blev ungefär samma när jag satt på sambons syrras födelsedagskalas, tänkte hela dagen på hur jag skulle bygga runorna för att optimera mina karaktärer i D2R
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Jag kommer spela intresserad när jag och sambon har planering inför bröllop men tänka på att jag borde levla min barbar i D2R...
Haha! Se till att sambon inte läser detta, annars kan bröllopet bli inställt...
Typiskt när man själv är sjuk och äntligen såg framemot att se det live
Aja, själv lirar jag nog vidare i sjuksängen med Songs of Conquest på Steamdecken!
Krya på er!
Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest
Mer Stellaris overlord.
Sedan lite klassiker på Switch. Främst Kadokawas God Wars (SRPG).
Är på Grinding humör så till det så blir det Vita spelet Dungeon Travelers 2 från Sting entertaainment (Aquaplus)
Sedan blir det nog en ny playthrough av Tears to Tiara 2 på PS3. Även det ett SRPG från Aquaplus studion Leaf
Installerar gamla och nya spel på Steamdecket och njuter av hur mycket bra man har ändå som borde spelas.. nu senast testade jag gamla Mordheim.
Men jag kommer nog iallfall spendera större delen av spelhelgen med Elden Ring, märkligt hur underbart fast jag är i det där spelet!
Time flies like the wind
Fruit flies like bananas
haha, blev ungefär samma när jag satt på sambons syrras födelsedagskalas, tänkte hela dagen på hur jag skulle bygga runorna för att optimera mina karaktärer i D2R
Och kvinnor säger att män inte kan multitaska...?
Haha! Se till att sambon inte läser detta, annars kan bröllopet bli inställt...
Hon hittar aldrig hit! Detta är min sista enskilda plats i hela världen så jag behåller nog den för mig själv!
Submission is for the weak
Mer Stellaris overlord.
Sedan lite klassiker på Switch. Främst Kadokawas God Wars (SRPG).
Är på Grinding humör så till det så blir det Vita spelet Dungeon Travelers 2 från Sting entertaainment (Aquaplus)
Sedan blir det nog en ny playthrough av Tears to Tiara 2 på PS3. Även det ett SRPG från Aquaplus studion Leaf
Det var till att vara hipster...
Personligen ska jag rodda ihop något byggprojekt i Dalarna, och om tid finnes blir det Nioh 2. Så frustrerande, svårt, enerverande, grindigt och alldeles alldeles underbart.