Warcraft Arcligt Rumble

Robot
Warcraft Arcligt Rumble

Warcraft Arclight Rumble-betan är inte mitt Warcraft.

#Warcraft-arclight-rumble


Medlem

Tack för ditt omdöme. Spelet är, som jag befarade och du skrev, bara ytterligare ett sätt för Activision att försöka höja sin vinst utan att faktiskt göra något bra.

Gnällkuk

Ser ut som en kopia på något supercell-spel fast ännu mer p2w.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Detta sänker tyvärr förväntningarna på Diablo Immortal en aning..


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Hoppas Blizzard gör en Immortal och släpper spelet väldigt sent så de kan fixa det

Medlem

🤦‍♂️


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skribent
Skrivet av Broshimitsu:

Detta sänker tyvärr förväntningarna på Diablo Immortal en aning..

Immortal spelar jag som sagt fortfarande och det är åtminstone ett spel till skillnad från detta. Där har jag aldrig känt jag behöver köpa guld eller stött på några betalväggar som jag gör här.


signatur

"Writer and Fighter"

Titta mitt totalt förvånade ansikte att det är en kassako: *pikachu*

Avstängd

Ok, musiken från World of Warcraft. Hur laddar jag ner spelet?

Medlem

I am Jack's complete lack of surprise

Skribent
Skrivet av Calez:

Ok, musiken från World of Warcraft. Hur laddar jag ner spelet?

Du får vänta tills det släpps. Lyssna på musiken på Spotify så länge, mindre betalväggar 😅


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

"Men det känns precis som alla andra pengamaskiner på mobila marknaden förklädda som spel."

Är ju ett bra citat, det finns extremt få bra spel på mobilerna, just för allt egentligen handlar om att blåsa kidsen på sina föräldras pengar. Sälj spelet för 50 kr, hellre det än att man behöver köpa smurfbär för 5000 kr för att komma till slutbossen.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Johan Lorentzon:

Immortal spelar jag som sagt fortfarande och det är åtminstone ett spel till skillnad från detta. Där har jag aldrig känt jag behöver köpa guld eller stött på några betalväggar som jag gör här.

Har det ens släppts, eller pratar du om någon för-tur-grej?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Redaktör
Skrivet av uberpwnage2.0:

Har det ens släppts, eller pratar du om någon för-tur-grej?

Betan, han har haft den i ett halvår. Intryck här.


signatur
Moderator | Testpilot
Skrivet av Tomas Helenius:

Betan, han har haft den i ett halvår. Intryck här.

Jaha han har haft tillgång hela tiden...


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Vilket fantastiskt skräp.

Skribent
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jaha han har haft tillgång hela tiden...

Japp, trodde de slulle slänga ut mig. Men kan köra fortfarande.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Blizzard är verkligen ett företag som skulle behöva en helt annan typ av art directors, gud. Det värsta är att det har varit så här länge, fan vad fult det där kortspelet är och detta är typ det+delux.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Cashgrab barn spel

Medlem

Så spelet är roligt? Oväntat måste jag ändå säga.

Medlem

Låter inte så roligt i mina öron. Jag har släppt Blizzard helt nu (en längre tid faktiskt), känns som det inte finns något hjärta kvar i verksamheten.

Opersonligt, pengagrabbande skit...

Skribent

Jag blev irriterad bara av den där trailern.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Ser ut som en kopia på något supercell-spel fast ännu mer p2w.

clash royale ja... ingen höjdare... pay 2 win.

Medlem

Tack för förhandstitten, nu sparar jag iaf lite utrymme på mobilen samtidigt som jag sänder en pytteliten statistisk signal till Bli$$ard att de kan föra upp sitt Rumble.

Medlem
Skrivet av erson:

Cashgrab barn spel

Wow.
Cash grab-barnspel.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Wow.
Cash grab-barnspel.

är det inte sant dock?

Medlem

Förstår liksom inte varför ni inte kunde låta någon som gillar mobilspel att testa på spelet. Känns lite som att låta någon som avskyr sportspel att recensera FIFA?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Håkan:

"Men det känns precis som alla andra pengamaskiner på mobila marknaden förklädda som spel."

Är ju ett bra citat, det finns extremt få bra spel på mobilerna, just för allt egentligen handlar om att blåsa kidsen på sina föräldras pengar. Sälj spelet för 50 kr, hellre det än att man behöver köpa smurfbär för 5000 kr för att komma till slutbossen.

Eller hur.
Jag vill hellre betala en slant och ha ett färdigt spel.
Köpte tex alla Kingdom Rush. Hur kul som helst. Och man KAN köpa grejer in game, men är man duktig går allt fixa.
Köpte nyss Final Fantasy Tactics med. Bara för att jag behöver ett mobilspel nu och avskyr oändliga spel med gacha mekaniker och där hela loopen är små mätare som sakta ökar.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Kleptoman:

Förstår liksom inte varför ni inte kunde låta någon som gillar mobilspel att testa på spelet. Känns lite som att låta någon som avskyr sportspel att recensera FIFA?

Skribenten lyfter tidigt att han har kul med deras andra mobiltitel Diablo Immortals och beskriver exakt varför detta inte är lika bra, och vilka problem spelet har.

Kortfattat: Samma typ av problem som de flesta mobilspel vars enda uppgift är att ta så mycket pengar av dig som det kan - istället för att vara ett "vanligt" spel.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

12
Skriv svar