Haha, vad har ni ställt till med nu, forumiter på FZ?
Kul! Undrar om sajten får en tillfällig besöksboost nu?
Busch har ändå lite självdistans, det gillar jag.
Görs det ens särskilt många Ebba-memes här...?
Näe det gör det inte. Men roligt ändå att det delas sådär på helt random.
EDIT: Klart fasiken det fanns en tråd om det - https://www.fz.se/forum/trad/435652-vad-far-ebba-busch-thor-a...
Det var ju Calle som tog fram templaten för hundra år sedan i någon tråd. Kul att det blev just den hon valde
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Det var ju Calle som tog fram templaten för hundra år sedan i någon tråd. Kul att det blev just den hon valde
Ni har ingen länk. Sök ger mig inget.
Beskyll inte oss forumiter, det är ni redaktörer som började leka med elden! Jäkla Calle!
Och @anon_119148 är alltså den ansvariga för den specifika texten i tweeten.
Beskyll inte oss forumiter, det är ni redaktörer som började leka med elden! Jäkla Calle!
Och @grollo_92 är alltså den ansvariga för den specifika texten i tweeten.
Se fan, det där hade jag helt och hållet glömt.
Undra hur det kommer sig att den blev postad först nu
Låt konspirationsteorerina flöda!
Ebba Busch använder Internet Explorer, vilket förklarar varför hon är tre år sen.
Hon fick säkert för sig att helt plötsligt googla "Ebba Busch Thor meme" och såg denna tråd.
Och @grollo_92 är alltså den ansvariga för den specifika texten i tweeten.
Nu makear det hela mer sense!