Greedfall-utvecklarna visar mer av lovande spelet Steelrising

Robot
Greedfall-utvecklarna visar mer av lovande spelet Steelrising

Det är vi mot Ludvig XVI:s mekaniska mördararmé!

#steelrising, #story-trailer


Medlem

I denna nyhet länka ni en längre gameplay-video, https://www.fz.se/nyhet/289804-greedfall-utvecklarna-spiders-... - med devs som även kommenterar.

Personligen vet jag inte om det ser speciellt lovande ut rent gameplay-mässigt, vi får väl se.

Musiken i story-trailern påminner "lite" om TV-serien Darks musik ;P :

Runt 1.25


signatur

The more I practice, the luckier I get.

It's not a lake, it's an ocean

Ser ganska gammalt ut och röstskådespelet verkar svajigt. Men det ser väldigt intressant ut ändå.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Tycker det ser ascoolt ut! Synd bara att de är helt odugliga på att göra ansiktsrörelser 😅

Medlem
Skrivet av Deekar:

Tycker det ser ascoolt ut! Synd bara att de är helt odugliga på att göra ansiktsrörelser 😅

Håller med! Ser coolt ut men bedrövlig lip synch och väldigt stela ansiktsanimationer.

Medlem

Ser fram emot detta, Greedfall blev något oväntat 2019 års GOTY för mig trots alla fel och brister, så har inget emot lite "euro-jank".

Medlem

Äntligen lite mer franskt dubbel-A. Som jag har väntat!


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Animationerna i gameplay videon var ju katastrof. Att Spiders som alltid haft stela animationer försöker sig på ett action spel är lite lustigt.

Medlem

har tyvärr inte höga förhoppningar efter greedfall.
startade spelet och tyckte att det var väldigt lovande tills jag stötte på en bugg som hindrade mig att fortsätta i mainstory.
Avinstallerade spelet och glömde lite bort det till jag tog upp det för 1 månad sedan igen och åkte på samma jävla bugg.
Hur man efter 3 år inte kan patcha bort en tydligen ganska känd bugg är ett mysterium för mig.
Tror inte jag kommer lägga energi på något av Spiders project

1
Skriv svar