International
Man of Mystery
Dreamhackers

Tja, kommer nån åka på Dreamhack nu i sommar ? Verkar ju förhoppningsvis bli lite mer normalstort i år med expo, esport och utomhusaktiviteter.

Jag kommer vara där med polare från runt om i landet och en klase barnbarn som behöver skolas in i gamerlivets socialare sidor, tjoa till om ni är på plats och kan säga hej.

signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Frilansare

Hojta här, ni som ska på DH! Kul om ni kan mötas upp.

Medlem

Jag har inte åkt på Dreamhack tidigare, men som lan-arrangör borde jag nog parvla mig dit någon gång.

signatur

Ryzen 7 5700X3D | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S | 32GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

International
Man of Mystery

En del har ändrats under de 15 år jag åkt dit men det är fortfarande en härlig upplevelse. När jag inte har med mig mindre barn brukar vi sitta på den sk. Gubbhyllan, a.k.a 20+, där det är lite mer chill än precis framför scenen, men i år blir det till att hänga mitt i smeten

Sommartid brukar det ju dessutom vara en del utomhusaktiviteter som piggar upp ibland, och känner man sig alldeles för matt släntrar man upp till Scandics bar tvärs över gatan och kopplar av med en öl

Träffade Calle där för några år sen när vi gick på Cyberpunk2077-visning men jag missade tyvärr när fz var där tillsammans med nåt annat företag.. seagate, eller vad var det nu?

signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Vi är ett gäng som kommer ha en bar citizen träff i samband med DH på lördagen. För de som e sugna å prata star citizen så kommer vi sitta på scandic hotell bar precis jämte elmia från 17.00. Vi kommer också vara inne på mässan och bland annat se ljusshowen vid 16.00.

Är det nån som kommer vara på DH och vill tjöta star citizen så e det bara å hugga tag i nån av de som har en massa märken å dylikt med star citizen på sig 😁

signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

1
Skriv svar