H.R. Giger-inspirerade Scorn visar upp lite nytt gameplay

Robot
H.R. Giger-inspirerade Scorn visar upp lite nytt gameplay
Medlem
Medlem

Något säger mig att detta spelet kommer bli rätt så mediokert om inte rent ut sagt dåligt.

Medlem

Ser lite småläbbigt ut, men har inte så höga förhoppningar på detta (tyvärr?).

Medlem

wow släpptes inte detta för längesen? var kanske nåt annat spel man var helt säker..

Medlem
Skrivet av Striva:

Något säger mig att detta spelet kommer bli rätt så mediokert om inte rent ut sagt dåligt.

Dom som spelade det för något år sen vid något tillfälle sa att det var vääääääldigt segt.

Medlem
Skrivet av Striva:

Något säger mig att detta spelet kommer bli rätt så mediokert om inte rent ut sagt dåligt.

Mig med. Ser trist ut, som en slö walkingsimulator och det verkar inte alls läskigt eller skrämmande.

Men värst av allt tror jag är att trots Gigerinspirationen så känner jag absolut ingenting när jag ser video på miljöerna, de berör mig inte.


signatur

Memento Mori

Medlem

Fyra nyanser av brunt...

Medlem

Ser lika tråkigt ut som vanligt och tänk att folk var beredd på att köpa en xbox pga detta spel.

Men nu av denna trailer ser det ju mer ut som ett pusselspel och om de gör det på rätt sätt så kan det ju bli bra trots allt.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Utvecklarna uppmanade väl alla att ta det chill, det var ju bara ett spel (?)

Om dom gör en "Generation Zero" och hävdar att H.R. Giger inte har influerat dom, så är det bojkott direkt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar