En första gameplay-teaser för Sonic Frontiers har släppts

Robot
En första gameplay-teaser för Sonic Frontiers har släppts

Öppen spelvärld och gigantiska bossar.

#Sega, #Sonic-frontiers


Medlem

Jag har aldrig varit ett stort fan av Sonic, men detta såg rätt trevligt ut. Skall lägga den på listan att ha koll på...

Medlem

Hyyype! Tror på Open World-Sonic, Men är lite orolig det blir lite som Pokémon Arceus.


signatur
Medlem

Sonic är kung och open world är ju den bästa av världar. Tror på detta.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Historiskt sätt har ju Sonic varit bäst i 2D även om Sonic Adventure och Generations är väldigt bra spel. Tror dock att det är viktigt att Team Sonic vågar pröva nya saker och konceptet med ett open world Sonic tror jag verkligen på, tyckte det såg riktigt bra ut så jag håller tummarna.

Medlem
Skrivet av Lenk:

Hyyype! Tror på Open World-Sonic, Men är lite orolig det blir lite som Pokémon Arceus.

Vad menar du med det?

Testpilot

Det här känns spännande. Öppen värld passar nog Sonic

ELF
Medlem

Nah, det ska vara sidoskrollande Sonic.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Jag tror verkligen inte det här kan bli så bra. :/ men dom har kämpat ett tag, någon gång ska väl 3D fungera för sonic

Medlem

Sonic är bäst i 2d

Medlem

Hoppas det blir skit! Men för rätt anledningen, 3D Sonic spelen är verkligen ofta väldigt kassa och väldigt buggiga. Därför på något konstigt sätt så blir det en viss charm och kul att spela dom, så hoppas trenden fortsätter.

Medlem

Kul att det blir full 3D och öppen värld. Sånt föredrar jag i plattformsspel.

När jag var liten lirade jag Sonic på SEGA Mega Drive. Trodde han hette Sonic the Hiiidgaay. Jag uttalade det så iaf..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ser tveksamt ut...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av ELF:

Nah, det ska vara sidoskrollande Sonic.

Tja, det sa man om Mario med - och det spelet har funkat utmärkt i många andra former med.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar