PS Plus i juni - God of War det stora dragplåstret

Robot
PS Plus i juni - God of War det stora dragplåstret
Medlem

För oss med ps5 var det lite av en bummer då vi redan har spelet i den där ps+ collection som man får.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

För oss med ps5 var det lite av en bummer då vi redan har spelet i den där ps+ collection som man får.

Vi får ju dock 2-3 andra spel också förutom GoW ju? Visst, man är ju lite surpuppa, men så dåligt är det ju inte med tanke på att som inte har en PS5:a.

Medlem

Har fortfarande inte hittat en lista på alla drygt 700 spel som Sony påstår kommer ingå i premium tjänsten. Det kommer bestämma om jag spenderar över Essential. Är bara intresserad av vissa genrer av spel.

Medlem
Skrivet av SunShine:

För oss med ps5 var det lite av en bummer då vi redan har spelet i den där ps+ collection som man får.

Jo, sen känns det spontant som att de flesta med ps4 redan har/har spelat ett av generationens största titlar vid det här laget.


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Skulle också vara intressant att veta om återförsäljare kommer kunna sälja presentkort för den nya tjänsten, i likhet med hur man har kunnat tanka på PSN. Det blir ju oftast mer förmånligt under BF. 1200 spänn om året är ganska saftigt om de inte adderar betydligt mer value än vad vi fått via de båda tidigare tjänsterna.

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Vi får ju dock 2-3 andra spel också förutom GoW ju? Visst, man är ju lite surpuppa, men så dåligt är det ju inte med tanke på att som inte har en PS5:a.

Har man inte skaffat GoW nu så lär man nog inte ha något intresse för det heller, skulle jag tro i alla fall.

Själv så blir det nog PS Plus extra i vinter när backloggen börjar sina.
Som jag tjatar om så hoppas jag även på PSVR2 spel där.

Medlem

De svenska priserna är enligt följande länk, https://www.playstation.com/sv-se/ps-plus/

PlayStation Plus Essential: 1 månad 95.00 Kr /3 månader 260.00 Kr /12 månader 620.00 Kr

PlayStation Plus Extra: 1 månad 150.00 Kr /3 månader 430.00 Kr /12 månader 1,035.00 Kr

PlayStation Plus Premium: 1 månad 180.00 Kr /3 månader 520.00 Kr /12 månader 1,240.00 Kr

Inaktiv
Skrivet av Coppertooth:

De svenska priserna är enligt följande länk, https://www.playstation.com/sv-se/ps-plus/

PlayStation Plus Essential: 1 månad 95.00 Kr /3 månader 260.00 Kr /12 månader 620.00 Kr

PlayStation Plus Extra: 1 månad 150.00 Kr /3 månader 430.00 Kr /12 månader 1,035.00 Kr

PlayStation Plus Premium: 1 månad 180.00 Kr /3 månader 520.00 Kr /12 månader 1,240.00 Kr

Faktiskt inte så farligt alls med dyraste tjänsten om man tar årsvis

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Faktiskt inte så farligt alls med dyraste tjänsten om man tar årsvis

Näe, helt ok för min del. Vill minnas att EA tar runt den summan för sin fetaste variant också. Har sagt upp den sedan förra året då jag har M$ variant också, tyckte det räckte med den (ultimate)

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Faktiskt inte så farligt alls med dyraste tjänsten om man tar årsvis

Ett nytt spel kostar 850Kr, så släpps spelen på tjänsten med viss fördöjning(1 år?) så är det priset väldigt attraktivt för de som orkar vänta. Finns ju förmodligen mycket att spela medans man väntar också.

Jag har PS Plus till 2024 i alla fall, så jag är lite nyfiken på hur det fungerar och till vilket pris man kan uppgradera till PS Plus extra.

Medlem

Brukar köpa 1 års PS-plus på black friday för 400kr. Undra om det kommer fortsätta gå att hitta erbjudande som detta för nya PS plus.

Medlem

Alla med ps5 har ju redan god of war i sin collection. Lite sniket av Sony, igen.

Medlem
Skrivet av gorm:

Jo, sen känns det spontant som att de flesta med ps4 redan har/har spelat ett av generationens största titlar vid det här laget.

Ja det är sant


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Veonz:

Brukar köpa 1 års PS-plus på black friday för 400kr. Undra om det kommer fortsätta gå att hitta erbjudande som detta för nya PS plus.

Det hoppas iaf jag på haha.
Sony kommer ge mig ps + premium fram tills November i år då mitt nuvarande ps now går ut då.. och jag hoppas att de kommer ha någon form av rea på nya ps + innan dess så en kan köpa sig ett år för kanske tusenlappen o spara 240 kr eller nått De brukar ha erbjudanden på black friday.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

PS Plus lär suga rätt hårt när det släpps som Sonys "nya" grej. Slår dom inte bara ihop deras PS Now med detta? Ps Now var helt bedrövligt..

Medlem
Skrivet av Nimin:

Alla med ps5 har ju redan god of war i sin collection. Lite sniket av Sony, igen.

Kostar 50Kr på Mediamarkt nu

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Kostar 50Kr på Mediamarkt nu

Haha

1
Skriv svar