Inget Ubisoft-event i sommar

Robot
Inget Ubisoft-event i sommar
Frilansare

Trist, tycker jag personligen. Känner lite tomhet nu när E3 inte längre är en grej.

Medlem

Men för fan...hur ska vi då veta vilket skin de smäller på nästa variant av Ghostrecon/Farcry/Assassins Creed?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

😕


signatur

Meep!

Gnällkuk
Skrivet av Joakim Bennet:

Trist, tycker jag personligen. Känner lite tomhet nu när E3 inte längre är en grej.

Samma, det var ju något man såg fram emot. En store gottepåse under vecka med allsköns trailers, gameplay och avtäckanden.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tråkigt tråkigt. E3 mässjuni och sedan steam sommarrea och fz summer challenge är ju givna sommartraditioner.

Medlem

Jättetråkigt! Har varit kul å spännande att ha E3-showen att se fram emot varje senvår/försommar i många år
Men det nya upplägget är iof mera organisersat, mycket lättare nu att filtrera bort allt oväsentligt, vilket blivit en hel del på senare år.

1
Skriv svar