Diablo Immortal

Medlem
Skrivet av jk78ki:

Ni som är okej med denna betalningsmodell på spel: Vill ni att spel ska se ut så här i framtiden? För det är vad som står på spel. Accepteras denna enorma girighet och predatory-system så kommer det fortsätta och bara bli värre. Att det är ett mobilspel är ingen ursäkt som funkar här eftersom det även släppts till dator.
Tror ni på allvar inte att Diablo 4 kommer ha liknande p2w och mikrotransaktioner om det går bra för Immortal? Det är såhär det utvecklas, folk accepterar något såpass äckligt som detta och sen en dag så är det vardag, "alla spel är ju såhär".

Att mikrotransaktionerna inte är viktiga för spelet är skitsnack, hade det varit det hade Blizzard helt enkelt plockat bort de delar som är olagliga i länderna där det bannats, men det gör de inte. Varför? För att det inte är ett spel, det är en app skapad för att lura folk att lägga 10, 15, 100kr då och då. Det är meningen att man ska tänka "Äh jag behöver inte köpa nått, det är kul ändå" i början, det därför det är gratis. De måste få in dig som spelare innan de slänger alla scams de kan på dig.

Kommer ni inte ihåg hur Oblivions horse-armor blev mottaget? Idag är det vardag, alla spel har betalda cosmetics, till och med singleplayer spel. Det kommer bli samma med detta om inte folk säger ifrån.

Bojkott.

Håller med. Tyvärr är skadan redan gjord. DI har dragit in hutlösa pengar redan: https://gameworldobserver.com/2022/06/03/diablo-immortal-gene...

Och det bara fortsätter. Är orolig för hur d4 kommer bli. Se vad som hände med dungeon keeper, kommer bli lika i framtiden. Tänk om oblivion varit lika, då hade det ploppat upp en ruta så fort man går till smeden och reparera sina vapen om att köpa ”repair hammer” så kan du mot en kostnad för riktiga pengar reparera ”on the go”.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Håller med. Tyvärr är skadan redan gjord. DI har dragit in hutlösa pengar redan: https://gameworldobserver.com/2022/06/03/diablo-immortal-gene...

Och det bara fortsätter. Är orolig för hur d4 kommer bli. Se vad som hände med dungeon keeper, kommer bli lika i framtiden. Tänk om oblivion varit lika, då hade det ploppat upp en ruta så fort man går till smeden och reparera sina vapen om att köpa ”repair hammer” så kan du mot en kostnad för riktiga pengar reparera ”on the go”.

Det där är mindre än vad vissa andra AAA titlar dragit in första 24h.

Vad spelet dragit in första 24h är ingen indikation att spelet är framgångsrikt eller drar in vinst. Vi vet inte hur mycket pengar Blizzard och NetEase har lagt ner på spelet, så det kan vara att de har inte gått ens i vinst än.

Medlem

Vad är problemet egentligen? Så länge som man kan spela igenom campaignen utan att betala ett rött öre så finns det exakt 0 skäl att klaga på deras affärsmodell hur girig den än må vara.

Man får spelet gratis, kan spela igenom innehållet helt gratis och för att vara ett mobilspel så är spelet faktiskt jävligt bra ur detta perspektiv (personligen så känns storyn lite lökig för min del men smaken är som baken).

Sedan om folk vill min-maxa och köra PvP så är det en helt annan sak. Speciellt just PvP. Om jag ska vara absolut fullkomligt ärlig så skiter jag fullständigt i om Blizzard mjölkar själen ur PvP-zombies. Sedan om vanliga individer överspenderar....tja, vad ska man säga här? Ta ansvar för dina egna handlingar...eller har sosseriet helt förgiftat befolkningen kanske?

Och det är typ detta som 99.99% av alla klagomål angående microtransactions EGENTLIGEN handlar om: vägran att ta eget ansvar och skylla på annat när man satt sig själv i skiten. Och det är på grund av just detta som denna affärsmodell trivs som in i helvete i dag. Prove me wrong.

Medlem

Tack !

Precis vad jag ville höra.

Kommer alltså.....köra igenom kampanjen för storyn och sitter sen ned lungt å sansat å väntar på Diablo 4

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Vad finns det för bättre mobilspel? Tar gärna emot tips om du har andra spel på lager som är gratis och ger mig så här många timmars nöje för 0 kronor.

Nu är det inte gratis men ingår i Google Play, Dandara. Riktigt bra metroidvania.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Skyrage:

Vad är problemet egentligen? Så länge som man kan spela igenom campaignen utan att betala ett rött öre så finns det exakt 0 skäl att klaga på deras affärsmodell hur girig den än må vara.

Det finns flera anledningar och klaga, oavsett om du kan spela igenom storyn gratis eller ej.

Skrivet av Skyrage:

Man får spelet gratis, kan spela igenom innehållet helt gratis och för att vara ett mobilspel så är spelet faktiskt jävligt bra ur detta perspektiv (personligen så känns storyn lite lökig för min del men smaken är som baken).

Precis som många andra mobilspel. Det ändrar inte att Blizzard/NetEase använder sig utav en väldigt predatoriskt approach till det hela.

Skrivet av Skyrage:

Sedan om folk vill min-maxa och köra PvP så är det en helt annan sak. Speciellt just PvP. Om jag ska vara absolut fullkomligt ärlig så skiter jag fullständigt i om Blizzard mjölkar själen ur PvP-zombies. Sedan om vanliga individer överspenderar....tja, vad ska man säga här? Ta ansvar för dina egna handlingar...eller har sosseriet helt förgiftat befolkningen kanske?

Jag klagar på Blizzard "monetary tactics", speciellt den psykologiska manipuleringen de försöker med. Jag har spenderat 0kr på Diablo Immortal. Jag har spenderat pengar på andra mobilspel, och F2P spel såsom LoL, Valorant, PoE osv. Aldrig överspenderat eller förlorat kontrollen över spendering. Bara för att man kan ta ansvar för egna handlingar så betyder det inte att man inte kan klaga på dålig "business practice".

Skrivet av Skyrage:

Och det är typ detta som 99.99% av alla klagomål angående microtransactions EGENTLIGEN handlar om: vägran att ta eget ansvar och skylla på annat när man satt sig själv i skiten. Och det är på grund av just detta som denna affärsmodell trivs som in i helvete i dag. Prove me wrong.

Affärsmodellen fungerar för de försöker (och lyckas) manipulera spelarna/konsumenterna. Det är bevisat om och om igen. Det vi inte bör göra är att skylla på konsumenterna/kunderna och säga att företagen inte gör något fel. Vad tjänar du som konsument på att skydda företagen med deras predatoriska affärsmodeller? Inget. Däremot så förlorar konsumenterna allt på att du försöker skydda företagen med deras predatoriska affärsmodell.

Medlem

Blizzard kommer tjäna mer på detta än vad de gjort på alla diablospel som hittills släppts tillsammans.

Medlem
Skrivet av Skyrage:

Vad är problemet egentligen? Så länge som man kan spela igenom campaignen utan att betala ett rött öre så finns det exakt 0 skäl att klaga på deras affärsmodell hur girig den än må vara.

Man får spelet gratis, kan spela igenom innehållet helt gratis och för att vara ett mobilspel så är spelet faktiskt jävligt bra ur detta perspektiv (personligen så känns storyn lite lökig för min del men smaken är som baken).

Sedan om folk vill min-maxa och köra PvP så är det en helt annan sak. Speciellt just PvP. Om jag ska vara absolut fullkomligt ärlig så skiter jag fullständigt i om Blizzard mjölkar själen ur PvP-zombies. Sedan om vanliga individer överspenderar....tja, vad ska man säga här? Ta ansvar för dina egna handlingar...eller har sosseriet helt förgiftat befolkningen kanske?

Och det är typ detta som 99.99% av alla klagomål angående microtransactions EGENTLIGEN handlar om: vägran att ta eget ansvar och skylla på annat när man satt sig själv i skiten. Och det är på grund av just detta som denna affärsmodell trivs som in i helvete i dag. Prove me wrong.

Du missar helt poängen..
Orkar inte ta det igen men läs mitt andra inlägg;

#4267307

Medlem
Skrivet av Shamanfox:

Det där är mindre än vad vissa andra AAA titlar dragit in första 24h.

Vad spelet dragit in första 24h är ingen indikation att spelet är framgångsrikt eller drar in vinst. Vi vet inte hur mycket pengar Blizzard och NetEase har lagt ner på spelet, så det kan vara att de har inte gått ens i vinst än.

Menar bara på att många verkar tycka det är ok att stödja dessa typer av mobilspel. Gammal nyhet men verkar stämma: https://gamerant.com/activision-blizzard-games-mobile-devices...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Sånt här skulle kunna vara så jävla enkelt att fixa från första början. 2st versioner, välj själv, samma spel fast med alla saker tillgängliga för fullt pris, eller välj f2p där du kan spela gratis och köpa dom godbitarna du behöver. Istället har man en modell där max prylar kostar en miljon svenska kronor hahahaha! Du får 160st PlayStation5 eller Xbox series X för dom pengarna. Vidrigt!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Nu har jag suttit en kvart och läst, grubblat och försökt formulera ett svar, men jag kommer inte längre än "yikes".

Nej spiller bara sanningen, sen att du inte förstår den är ditt problem. Gå ut på nätet så kommer du förstå att jag har en poäng.
Det Ni gnäller om här spelar NOLL roll, alla som kollar YOUTUBE spelar noll roll. Det når ändå inte ut till den stora skaran som spelar dessa spel.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Du missar helt poängen..
Orkar inte ta det igen men läs mitt andra inlägg;

#4267307

Poängen är väl kanske att du och han ser saker olika.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Till skillnad vad det här inläggets offermentalitet visar så är det bra att Niklas, stefan och klas här på forunet vägrar att dra ner byxorna och bara acceptera.
Tur är att det finns spelare och utvecklare aom fortfarande gör riktiga spel än sånt här skräp ka man väll säga.

Det roliga är att du verkar tro att jag tycker det här är bra? Nope, jag lägger inte en krona på sånt här.

Jag försöker bara förklara för gubbarna som klagar på orten rap osv är att det finns runt omkring Er nu och det kommer inte minska. DET i sig är bara acceptera, så länge företagen söker pengar så är det så. Först när spelarvärlden säger stop så kommer det tona ner.

Det är tråkigt för själva spelet i sig annars är bra, absolut men jag är så pass förstående att sitta och gnälla här inte hjälper.

Medlem
Skrivet av adrii:

Det roliga är att du verkar tro att jag tycker det här är bra? Nope, jag lägger inte en krona på sånt här.

Jag försöker bara förklara för gubbarna som klagar på orten rap osv är att det finns runt omkring Er nu och det kommer inte minska. DET i sig är bara acceptera, så länge företagen söker pengar så är det så. Först när spelarvärlden säger stop så kommer det tona ner.

Är det tråkigt för att själva spelet i sig annars är bra, absolut men jag är så pass förstående att sitta och gnälla här inte hjälper.

Jag förstog inte mycket vad du menade i inlägget ovan men nej jag ser inget fel i att folk klagar högljutt över detta.
Det är inte bara på det här forunet det klagas.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av adrii:

Det roliga är att du verkar tro att jag tycker det här är bra? Nope, jag lägger inte en krona på sånt här.

Jag försöker bara förklara för gubbarna som klagar på orten rap osv är att det finns runt omkring Er nu och det kommer inte minska. DET i sig är bara acceptera, så länge företagen söker pengar så är det så. Först när spelarvärlden säger stop så kommer det tona ner.

Är det tråkigt för att själva spelet i sig annars är bra, absolut men jag är så pass förstående att sitta och gnälla här inte hjälper.

Hur får vi spelvärlden att säga stop? Jo, genom att klaga där det går att klaga. Om det är en person genom denna tråd upptäcker och förstår hur fult Blizzard/NetEase beter sig, de fula predatoriska taktiker de använder sig utav, och därmed kommer inte lägga ner några pengar på MTX, så är det en vinst.

Om alla skulle tiga och inte klaga bara för att man tror att rösten inte blir hörd, ja då kommer ju inget hända.

Sen så skulle jag säga att majoriteten inte gnäller, utan argumenterar sakligt deras åsikt och syn på saken. Och många i tråden verkar vara ändå förstående att ja, situationen är som det är. Men genom att diskutera det och lyfta alla de negativa aspekter så finns det chans att fler inser det och inte kommer lägga ner pengar på sådana spel.

Måste ju börja någonstans

Medlem
Skrivet av Dizzz:

Och hur exakt speglar detta D4?

Om Blizzard slängde in ett Auction House redan i D3, och sen det här skräpet nu, så ser det ju minst sagt inte direkt lovande ut för D4.

Medlem
Skrivet av miffot:

Bland det dummaste jag läst, well done.

Det hade varit trevligt om du justerade din återkommande ironiska tråkiga jargong något för framtiden. Man kan ha olika åsikter utan att vara dryg 😊

Medlem
Skrivet av adrii:

Nej spiller bara sanningen, sen att du inte förstår den är ditt problem. Gå ut på nätet så kommer du förstå att jag har en poäng.
Det Ni gnäller om här spelar NOLL roll, alla som kollar YOUTUBE spelar noll roll. Det når ändå inte ut till den stora skaran som spelar dessa spel.

Att du upplever något som sanning gör inte att det automagiskt faktiskt är så. Det är inte den andre användarens problem.
Jag håller fullt med @Pjotor i dennes "yikes". Ditt första inlägg upplevde jag som otroligt raljant utan något som styrkte det du sa. Det var måhända starka åsikter, men det var också allt.

Skrivet av ChalleT:

Det hade varit trevligt om du justerade din återkommande ironiska tråkiga jargong något för framtiden. Man kan ha olika åsikter utan att vara dryg 😊

Visst var nivån på svaret kanske låg, men att kalla "12/10" för ett mer rätt betyg på spelet? Det känns väl inte särskilt seriöst på något sätt.
Och då ska vi inte ens prata om hur du personen i inlägget spårar iväg till någon jämförelse med "sossar" och "sjukvårdsförsäkring".


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

eld
Medlem
Skrivet av Lofa:

Om Blizzard slängde in ett Auction House redan i D3, och sen det här skräpet nu, så ser det ju minst sagt inte direkt lovande ut för D4.

Det var folks reaktioner som fick dem att riva ut hela systemet och på grund av att de rev ut det bygga om hela loot-systemet.

Problemet nu är att det inte bara är blizzard involverade, Netease måste också gå med på något sånt, vilket aldrig skulle hända.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Visst var nivån på svaret kanske låg, men att kalla "12/10" för ett mer rätt betyg på spelet? Det känns väl inte särskilt seriöst på något sätt.
Och då ska vi inte ens prata om hur du spårar iväg till någon jämförelse med "sossar" och "sjukvårdsförsäkring".

Håller med dig om att 12/10 är en oerhörd överdrift. Efter att ha spelat 1h känner jag inte att jag vill ha mer. Min urspårning du hänvisar till tror jag du blandar ihop med någon annan 😊

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Att du upplever något som sanning gör inte att det automagiskt faktiskt är så. Det är inte den andre användarens problem.
Jag håller fullt med @Pjotor i dennes "yikes". Ditt första inlägg upplevde jag som otroligt raljant utan något som styrkte det du sa. Det var måhända starka åsikter, men det var också allt.

Visst var nivån på svaret kanske låg, men att kalla "12/10" för ett mer rätt betyg på spelet? Det känns väl inte särskilt seriöst på något sätt.
Och då ska vi inte ens prata om hur du spårar iväg till någon jämförelse med "sossar" och "sjukvårdsförsäkring".

Ja sanningen svider oftast tyvärr, skriv ett brev till regeringen istället för att sitta på fz och gnälla om ett spel. Skriv ett brev till blizzard osv. Har inget mer att tillägga om du inte förstår något utav det.

Medlem
Skrivet av adrii:

För att detta måste stoppas på regeringsnivå (läs Nederländerna osv), skicka brev till politikerna signera något men tror du på fullaste allvar att Benjamin regeringsansvarig sitter och läser fz forum? Ni är mer sjuka än jag trodde helt ärligt.

Skrivet av adrii:

Ja sanningen svider oftast tyvärr, skriv ett brev till regeringen istället för att sitta på fz och gnälla om ett spel. Skriv ett brev till blizzard osv. Har inget mer att tillägga om du inte förstår något utav det.

Du upplever fortfarande det du säger som "sanning" alltså? Och andra som sjuka och/eller oförstående?
Får jag rekommendera att ta ett steg tillbaka, och se över det du uttrycker. Oförståelsen kanske inte ligger hos andra.

Frågor som dessa väcks, lyfts och bollas på forum som FZ, som sedan kan leda till politiskt engagemang i sagda frågor. Att uttrycka oförståelse för denna kommunikations betydelse visar mer på ignorans än förståelse för någon slags "sanning".
Hur stor den långsiktiga samhälleliga effekten av kommunikationen på forumet faktiskt är kan givetvis diskuteras, inte minst från fall till fall, men att tro att den är totalt obetydlig verkar synnerligen naivt, inte minst med tanke på hur stor betydelse sociala medier och spridning genom dessa kanaler i dag har. (Exempel 1. Exempel 2.) Ringar på vattnet sprids successivt, och inte bara genom att "Benjamin regeringsansvarig" sitter och läser på FZ.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av adrii:

För att detta måste stoppas på regeringsnivå (läs Nederländerna osv), skicka brev till politikerna signera något men tror du på fullaste allvar att Benjamin regeringsansvarig sitter och läser fz forum? Ni är mer sjuka än jag trodde helt ärligt.

Suck, ok, låt mig måla en bild åt dig:

Lasse läser på FZ forum. Han är en gamer, kanske ung, kanske inte. Men han läser forumen och läser vad för åsikter folk har. Lasse ser att folk resonerar och poängterar ut varför MTX i Diablo Immortal är väldigt predatoriskt, där de försöker alla psykologiska knep i boken för att få dig, konsument, att spendera eller överspendera dina pengar.

Lasse är kanske inte en som spelar mobilspel, så han kanske aldrig lagt någon tanke på hur illa MTXen egentligen är. Men efter ha läst recensioner och diskussioner kring ämnet så har han fått bättre insikt i det hela.

Lasse i sin tur kanske kommer diskutera det med sina polare/kollegor/klasskamrater. Han kanske kommer diskutera eller nämna det till sin familj som kanske spelar mobilspel. Det i sin tur kanske väcker deras intresse i ämnet och kommer diskutera det med andra.

----

Diskussioner sprids. Bara för att man diskuterar det på FZ så betyder det inte att ordet stannar på FZ. Ordet sprids. Jag har diskuterat ämnet med polare som inte läser FZ forum. Jag vet att polaren har diskuterat det vidare med hans polare som är gamers. Det är möjligt att han även har nämnt det till sina kollegor.
Jag har även kommit in i diskussionen av Diablo Immortal på jobbet. Många som inte är specifikt intresserad utav mobilspel eller Diablo, men har nu lärt sig hur girig och predatorisk spelet är. De i sin tur kanske kommer ta och prata det med andra.

Vid något tillfälle så kanske det sprids till någon som har inflytande eller större röst, som försöker göra något mer för att få ändring. Men det måste börja någonstans.
Det finns en anledning varför det är ett stort samtalsämne just nu, och ju fler som engagerar sig desto bättre, oavsett plattform. Jag har sett folk som aldrig ens spelar mobilspel som har börjat diskutera kring Diablo Immortal och dess affärsmodell. Det hade inte hänt om ingen skulle diskutera det, om media inte skulle rapportera om det.

Det behövs inte att man måste skriva ett brev till regeringen. Det räcker att konsumenter säger ifrån och visar att de inte tänker lägga ner pengar på dåliga affärsmodeller som går ut på att utnyttja konsumenterna. Och ju fler som diskuterar desto större "spotlight" kommer det få, och kanske på så sätt uppmärksammar människor som faktiskt kan göra ett stort inflytande i det hela.

Medlem
Skrivet av Shamanfox:

Suck, ok, låt mig måla en bild åt dig:

Lasse läser på FZ forum. Han är en gamer, kanske ung, kanske inte. Men han läser forumen och läser vad för åsikter folk har. Lasse ser att folk resonerar och poängterar ut varför MTX i Diablo Immortal är väldigt predatoriskt, där de försöker alla psykologiska knep i boken för att få dig, konsument, att spendera eller överspendera dina pengar.

Lasse är kanske inte en som spelar mobilspel, så han kanske aldrig lagt någon tanke på hur illa MTXen egentligen är. Men efter ha läst recensioner och diskussioner kring ämnet så har han fått bättre insikt i det hela.

Lasse i sin tur kanske kommer diskutera det med sina polare/kollegor/klasskamrater. Han kanske kommer diskutera eller nämna det till sin familj som kanske spelar mobilspel. Det i sin tur kanske väcker deras intresse i ämnet och kommer diskutera det med andra.

----

Diskussioner sprids. Bara för att man diskuterar det på FZ så betyder det inte att ordet stannar på FZ. Ordet sprids. Jag har diskuterat ämnet med polare som inte läser FZ forum. Jag vet att polaren har diskuterat det vidare med hans polare som är gamers. Det är möjligt att han även har nämnt det till sina kollegor.
Jag har även kommit in i diskussionen av Diablo Immortal på jobbet. Många som inte är specifikt intresserad utav mobilspel eller Diablo, men har nu lärt sig hur girig och predatorisk spelet är. De i sin tur kanske kommer ta och prata det med andra.

Vid något tillfälle så kanske det sprids till någon som har inflytande eller större röst, som försöker göra något mer för att få ändring. Men det måste börja någonstans.
Det finns en anledning varför det är ett stort samtalsämne just nu, och ju fler som engagerar sig desto bättre, oavsett plattform. Jag har sett folk som aldrig ens spelar mobilspel som har börjat diskutera kring Diablo Immortal och dess affärsmodell. Det hade inte hänt om ingen skulle diskutera det, om media inte skulle rapportera om det.

Det behövs inte att man måste skriva ett brev till regeringen. Det räcker att konsumenter säger ifrån och visar att de inte tänker lägga ner pengar på dåliga affärsmodeller som går ut på att utnyttja konsumenterna. Och ju fler som diskuterar desto större "spotlight" kommer det få, och kanske på så sätt uppmärksammar människor som faktiskt kan göra ett stort inflytande i det hela.

”Marknadens osynliga hand” har tyvärr mest visat sig vara en teori som i praktiken väldigt sällan faktiskt har den effekt som visa ekonomer teoretisera.

Medlem
Skrivet av AHTF:

”Marknadens osynliga hand” har tyvärr mest visat sig vara en teori som i praktiken väldigt sällan faktiskt har den effekt som visa ekonomer teoretisera.

Real Money Action House togs bort från Diablo 3. Riktiga reklam togs bort från ett av UFC spelen. Länder har börjat införa förbjud mot viss typ av MTX. Även nu så har fler instituter tagit diskussionen vidare för att försöka få EU att kliva in.
Battlefront 2 tog bort sina Loot Boxes och gjorde om det helt pga all diskussion och uppmärksamhet det fick.

Min poäng är, det har hänt flera gånger att konsumenter visar vart gränsen går, och företagen gör ändringar därefter. Företagen vill inte förlora pengar, men de vill inte heller förlora deras kundbas.
Så igen, om folket sprider informationen om hur predatorisk Diablo Immortal systemet är så att fler konsumenter slutar spendera pengar på spelet, så kommer det skicka en tydlig signal till Blizzard/NetEase, och förhoppningsvis till andra företag, att psykologiska predatoriska knep är inget som vi vill acceptera.

Men så länge folk försvarar företagen, och skyller att det är konsumenternas fel, så kommer företagen försöka kapitalisera på det. Och det är inget konsumenterna vinner på.

Medlem
Skrivet av ChalleT:

Håller med dig om att 12/10 är en oerhörd överdrift. Efter att ha spelat 1h känner jag inte att jag vill ha mer. Min urspårning du hänvisar till tror jag du blandar ihop med någon annan 😊

Helt rätt, det svaret var ämnat åt @Cav_swe, jag ber om ursäkt!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Quin69 har spenderat över 65000 sek (konverterat från NZD) utan att ha fått en enda 5/5 gem. 🤣 Lycka till f2p spelare... keep.on.grindiiing. 🤣
https://gamerant.com/diablo-immortal-streamer-spends-10000-do...

Medlem
Skrivet av ChalleT:

Det hade varit trevligt om du justerade din återkommande ironiska tråkiga jargong något för framtiden. Man kan ha olika åsikter utan att vara dryg 😊

Nope


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

stå upp för vår gaming, Vägra Immortal!

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Helt rätt, det svaret var ämnat åt @Cav_swe, jag ber om ursäkt!

Förstod det 😊
Ha det gott!

Skriv svar