Dead Island 2-trollning visar sig vara Goat Simulator... 3!?

Robot
Dead Island 2-trollning visar sig vara Goat Simulator... 3!?

Also: Paul Paljetts Anden i lampan.

#goat-simulator-3


Medlem

Det här är en sådan där gång att jag känner köpsuget även om det är en trailer med förskriptade animationer... fan vad bra det svänger! xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

haha lol! Jag tänkte inte ens på detta

Medlem

Denna var sjukt mycket läskigare än originaltrailern... Blir nog därför hellre biten av en zombie än en lättretad get!

Medlem

Har det släppts en 2a förut?'

Minns inte att det har hetat Goat Simulator 2.

Jag är förvirrad.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Geeks Gaming
Skrivet av N3gn4v:

Har det släppts en 2a förut?'

Minns inte att det har hetat Goat Simulator 2.

Jag är förvirrad.

Nepp, det är bara en trollning, man hoppar direkt till 3:an because coffeestain

Medlem

Haha klockrent!

Gnällkuk

Magiskt!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Chefredaktör

Så kul!
Paul Paljett!!!

Medlem

Det svenska musiken får en att bli lite glad faktiskt. Det ska bli kul att spela det här spelet multiplayer med barnen. Hoppas på en flummig buggfest med flygande människor och djur i alla riktningar.

1
Skriv svar