Mario Strikers: Battle League

Robot
Mario Strikers: Battle League

Finfin partyfotboll som sänks av trött teknik.

#mario-strikers-battle-league


Medlem

Gameplaymässigt briljant för att vara det partyspel det är.

Men väldigt tunnt med innehåll. Förutom online-läget så är det alltså bara quick match och 6st cuper att spela. De 600kr som efterfrågas, och som aldrig riktigt lär reduceras pga Nintendo, kan mycket troligt spenderas bättre någon annanstans.

Medlem

Verkar vara ett signum av Nintendo numera. Att göra halvdana sportspel med väldigt lite innehåll.
Mario Tennis: Aces. Skitkul att spela mot någon bredvid i soffan. Däremot rätt tråkigt att spela halvdan kampanj utan några rpg-element som gamla Mario tennis till gameboy (vilket lir det var).
Mario golf var också kul med andra men dåligt med innehåll och så nu detta.....

Gnällkuk
Skrivet av schmuttah:

Verkar vara ett signum av Nintendo numera. Att göra halvdana sportspel med väldigt lite innehåll.
Mario Tennis: Aces. Skitkul att spela mot någon bredvid i soffan. Däremot rätt tråkigt att spela halvdan kampanj utan några rpg-element som gamla Mario tennis till gameboy (vilket lir det var).
Mario golf var också kul med andra men dåligt med innehåll och så nu detta.....

Mario golf tyckte jag inte ens var kul med vänner om jag ska vara ärlig...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Varför är alla Nintendos sport- och partyspel så meh nuförtiden?

Skribent

Det finns nu en forumtråd för de som vill vara med i den fina föreningen Fragzone FF!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Jag nötte gamla Wii-versionen så pass att jag var med i någon tysk klan. Gameplay-videorna från detta spel tilltalar mig inte. Tempot har blivit något sjukt mesigt. Var är alla skithårda skott?


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Är de nån idé att köpa när man ej har några vänner att spela med?

Skribent
Skrivet av Krankenswine:

Är de nån idé att köpa när man ej har några vänner att spela med?

Jag kör än så länge bara med randoms online. Och så småningom när säsongen drar igång med Fragzone FF-gänget. För mig duger det, men jag tror spelet blir klart roligare om du har någon vän att spela med. Tänker du bara spela offline så säger jag rakt nej, det finns inte tillräckligt med material för att vara värt då.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Gnällkuk
Skrivet av Mattias Frost:

Jag kör än så länge bara med randoms online. Och så småningom när säsongen drar igång med Fragzone FF-gänget. För mig duger det, men jag tror spelet blir klart roligare om du har någon vän att spela med. Tänker du bara spela offline så säger jag rakt nej, det finns inte tillräckligt med material för att vara värt då.

Hur kul är det att spela med randoms online och hur bra fungerar det överlag med lag osv? Stött på buggar?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent
Skrivet av trickeh2k:

Hur kul är det att spela med randoms online och hur bra fungerar det överlag med lag osv? Stött på buggar?

Jag brukar köra solo och tycker att det är kul. Möter ofta två personer på samma konsol, men än så länge gör det inte så mycket. Misstänker dock att när folk blir bättre på spelet kommer de kunna missbruka det där. Ställa sig i bra positioner för passningar vilket blir svårt att hantera i 1vs2.

Inte stött på några buggar, men det laggar en hel del tyvärr.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Jag kör än så länge bara med randoms online. Och så småningom när säsongen drar igång med Fragzone FF-gänget. För mig duger det, men jag tror spelet blir klart roligare om du har någon vän att spela med. Tänker du bara spela offline så säger jag rakt nej, det finns inte tillräckligt med material för att vara värt då.

Skrivet av Mattias Frost:

Jag brukar köra solo och tycker att det är kul. Möter ofta två personer på samma konsol, men än så länge gör det inte så mycket. Misstänker dock att när folk blir bättre på spelet kommer de kunna missbruka det där. Ställa sig i bra positioner för passningar vilket blir svårt att hantera i 1vs2.

Inte stött på några buggar, men det laggar en hel del tyvärr.

Jamen då kanske man ska gör ett köp jag kan leva med att spela med randoms.
Kanske blir för svårt när man kör 1v2 som du säger, de är ju prison rules hehe
Ja de är synd att Nintendo ej satsar nån vidare på online, smash ultimate servers va rätt kassa där ibland också.

Gnällkuk
Skrivet av Mattias Frost:

Jag brukar köra solo och tycker att det är kul. Möter ofta två personer på samma konsol, men än så länge gör det inte så mycket. Misstänker dock att när folk blir bättre på spelet kommer de kunna missbruka det där. Ställa sig i bra positioner för passningar vilket blir svårt att hantera i 1vs2.

Inte stött på några buggar, men det laggar en hel del tyvärr.

Ok, tack! Får testa i helgen


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar