Fragzone FF – klubben för alla FZ:are som spelar Mario Strikers: Battle League!

Skribent
Fragzone FF – klubben för alla FZ:are som spelar Mario Strikers: Battle League!

Mario Strikers: Battle League är släppt. En nyhet är det rankade onlineläget strikers club, där det går att skapa klubblag och tävla mot andra lag för att avancera genom divisionerna och samla olika belöningar.

För att gå med i vårt eget FZ-lag Fragzone FF knappar du in koden 83PT4V5.

När du kör matcher via strikers club samlar du automatiskt valuta för kommande belöningar. Vi kan använda den här tråden för att diskutera lagets färger, vilka karaktärer vi vill använda (det går att läsa mer om detta i spelets guide), arrangera matcher för att spela ihop, och så vidare. Medlemmarnas förening helt enkelt (enligt 51%-regeln.. typ)!

FZ-recension

FZ-stream


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

heh! jag har ju gjort en tråd! men denna var finare, så min kan tas bort.


signatur
Moderator | Testpilot

Haha stackars Lenk som redan gjorde tråd som sagt, men då kör vi med denna istället!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent

Ah, men sorry, såg den inte!

Jag har lite fullt upp med annat i några dagar nu, men hoppas kunna spela lite mer senare i veckan. Och det är ju ingen brådska, säsongen drar inte igång på riktigt än.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Klart man är med nu ska här spelas boll när säsongen drar igång

Frilansare

Tänk noll-noll, bollen är rund!

Skribent

Jag ska försöka värva in min bror som bosman också. Så vi blir förhoppningsvis ett tappert litet gäng när säsongen drar igång!

Skrivet av Grävling:

Klart man är med nu ska här spelas boll när säsongen drar igång

Varmt välkommen!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Skribent

Påminnelse om att säsongen är igång, så alla matcher som spelas genom själva klubben räknas in i samlandet av mynt och den där andra valutan!

Mild besvikelse dock att säsongens achievements bara låser upp mynt. Men i alla fall roligare att ha det som gemensamt mål att sträva mot, samt se om vi kan ta oss någonstans i rankingen.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

1
Skriv svar