Här ser du Capcom Showcase i natt

Robot
Här ser du Capcom Showcase i natt
Medlem

SF6 kommer dominera!

Medlem

Vad kul att det inte är helt slut på "E3". Oj oj, hoppas på att Capcom utannonserar Dragon's Dögma 2.

Apropå E3, fast inte riktigt. Varför har inte Steams sommarrea startat? Brukar det inte alltid starta vid samma tid som E3 är?


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Vad kul att det inte är helt slut på "E3". Oj oj, hoppas på att Capcom utannonserar Dragon's Dögma 2.

Apropå E3, fast inte riktigt. Varför har inte Steams sommarrea startat? Brukar det inte alltid starta vid samma tid som E3 är?

When is the next Steam sale?

The next Steam Sale will be the Steam Summer Sale from June 23 - July 7, 2022. We've then got a smaller VR-themed sale coming soon after, from July 18 - July 25, 2022. Here are all the sale dates we know so far for this year:

February 28 - March 7, 2022: Remote Play Together
March 14 - March 21, 2022: JRPGs
March 28 - April 4, 2022: SimFest - Hobby Edition (for job simulators)
May 2 - May 9, 2022: Going Rogue: A Festival of Persistance (Roguelikes, Roguelites, Soulslikes, and Metroidvania)
May 23 - May 30, 2022: Racing Fest
June 13 - June 30, 2022: Steam Next Fest
June 23 - July 7, 2022: Steam Summer Sale
July 18 - July 25, 2022: Steam VR Fest
August 1 - August 8, 2022: Steam Survival Fest

Medlem

Vågar man hoppas på ett nytt Okami?

Medlem

Hoppas dom visar något intressant.

Blev lite besviken på Capcom för bara några dagar sedan då det visade sig att deras kommande Capcom Arcade 2nd Stadium inte innehåller Pang!. Senast det gamla arkadspelet var med i en samling var med Capcom Puzzle World till PSP, jag skulle väldigt gärna se spelet till en nyare plattform då det är så skoj att spela tillsammans.

Medlem

Allt jag vill ha är Remakes av Resident Evil 0, 1 och Code Veronica. Sen kan dem gärna få släppa en nyversion av 3ans remake med ordentlig fysik på fienderna och med mer content.


signatur

"There will be another time"

Medlem

Gärna remakes på RE Code Veronica och Dino Crisis!


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Gärna mer virtual reality från capcom


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ge mig ett nytt Monster Hunter World till de nya konsolerna !!

Medlem

Bara ett videojubileum för Dragon's Dogma. Förstår inte hur andra serier kan pumpa ut så många spel medan de latar sig med Dragons Dogma.


signatur

Memento Mori

Medlem

Aah.. hade velat se original trilogin av Resident Evil från PS1-eran släppas till Switch


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Bara ett videojubileum för Dragon's Dogma. Förstår inte hur andra serier kan pumpa ut så många spel medan de latar sig med Dragons Dogma.

Va änna så jäkla irriterad över det där x) 10 års jubileum och en dokumentär för att fira?! 10 år??? Är ju verkligen vad DD fanns väntade på....

1
Skriv svar