DALL·E - Hur konstig konst kan ni hitta på?

Gnällkuk

Task failed successfully.
Vill ha.

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - i7 8700k (delid) @ 5Ghz - ASUS Prime Z370-A - 16GB G.Skill Trident Z DDR4 CL14 3000Mhz - Corsair AX860i - EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, 3TB Seagate Barracuda - Steelseries Arctic 5 - Corsair 750D - Custom water loop

Skägg.
10 Chambers

Yes. Best.

Din vänlige kvartersspindel - följ mig på Twitter

Gnällkuk
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

<Uppladdad bildlänk>Yes. Best.

Skyrim, Tombraider, Mario och GTA?

Windows 11 Pro - i7 8700k (delid) @ 5Ghz - ASUS Prime Z370-A - 16GB G.Skill Trident Z DDR4 CL14 3000Mhz - Corsair AX860i - EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, 3TB Seagate Barracuda - Steelseries Arctic 5 - Corsair 750D - Custom water loop

Medlem

"Basröst Maximal=UUUNNNDEEER THE SEEEEAAAA"

Skribent

Vilken redaktion har egentligen bästa och snyggaste kontoret? DALL-E har inside-info och levererar bilder. Personligen tycker jag FZs kontor ser bättre ut än Sweclockers.

Sweclockers

FZ

Game Jam-general

hmmm

fick smisk som barn

Medlem

Manowar plays with children

Medlem

Göran Persson is the pig in Porco Rosso

Medlem

Neo - av Pablo Picasso.

Medlem

Har för övrigt lärt mig att styra AI'n ganska bra, har behövt en bild på ett visst tema som jag trott att jag behövt betala för, men nu visar det sig att om jag kunde beskriva vad jag behövde ganska bra så kunde Dall-e producera en ganska nära resultat (Efter bara 5 gånger) som jag kunde retuschera själv och få det jag ville ha. Tackar!

Exempel:
En man i en hatt
En man i en hatt vid ett hus
En man i en hett vid ett hus i svartvit
En man i en hatt vid ett hus i svartvit siluett

Medlem

fritt att skriva upp sig på waitlist för DALL-E 2 nu, som av allt att döma är skrämmande mycket bättre än den här första utgåvan.

https://openai.com/dall-e-2/

stackars frilanskonstnärer säger jag bara...

Medlem

Vissa saker gör DALL-E bra:

Medlem
Skrivet av quadratis:

stackars frilanskonstnärer säger jag bara...

Har redan använt DALL-E för att generera en logotyp + bakgrund för 0 kr.

Medlem
Medlem

Macron i Mad Magazine style

Boris Johnson i Spitting Image stil.

Och en viss person får det han förtjänar.

Medlem

Vet inte riktigt om vi får svar på frågan?

Medlem
Skrivet av ZakAntreaz:

<Uppladdad bildlänk>

Vet inte riktigt om vi får svar på frågan?

"Ingen."

Sup!

Medlem

Gillar du tråden? Kolla detta twitter konto:
https://twitter.com/weirddalle

Medlem

-"You guys set up a perimeter and check every vehicle within 50 miles for fugitives, and i'm gonna go into this swamp and eat cookies, any questions?"

Unabomber - mer scary med clown mask...

brrap brrap pew pew

Wordle kombinerat med DALL-E!

https://huggingface.co/spaces/huggingface-projects/wordalle

"Cow eating at KFC"

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem

Haha! Vilken festlig idé!

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Nice!

"Eminem in GTA".

Sup!

Gnällkuk

Skriv svar