Rått! Vi får A Plague Tale: Requiem-datum i veckan

Robot
Rått! Vi får A Plague Tale: Requiem-datum i veckan

Tre år har gått sedan originalet.

#a-plague-tale-requiem


Medlem

Längtar! Tyckte första var otroligt bra

Frilansare

Ser mycket fram emot detta. Blir det recension, månne...

It's not a lake, it's an ocean

Det första spelet var ett sådant där spel som flugit under min radar men som jag lyckligtvis upptäckte när det skulle släppas. Överraskande bra. Men det skulle onekligen spelas med franska röster.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Ser mycket fram emot detta. Blir det recension, månne...

Jag vill definitivt se en recension signerad Joakim Bännett.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Ruffles:

Det första spelet var ett sådant där spel som flugit under min radar men som jag lyckligtvis upptäckte när det skulle släppas. Överraskande bra. Men det skulle onekligen spelas med franska röster.

Riktigt jäkla bra! Plus ett på baguettemumsardialekt också, det höjde stämningen ännu ett snäpp.

Requiem släpps ju rakt in på Xbox Game Pass också så det blir dag 1 utan tvekan.


signatur

Jump in.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Mortaigne:

Riktigt jäkla bra! Plus ett på baguettemumsardialekt också, det höjde stämningen ännu ett snäpp.

Requiem släpps ju rakt in på Xbox Game Pass också så det blir dag 1 utan tvekan.

Utan tvekan.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Viss tvekan finns från mitt håll. Karaktärerna var ok och spelet var mycket vackert, men hela råttgrejen kändes jäkligt corny för min del. Speciellt framåt slutet. Njae, blir nog tyvärr att hoppa över denna. Kul dock för er som gillade första spelet!


signatur

Konsolgubbe

Medlem
Skrivet av Tubb3:

Viss tvekan finns från mitt håll. Karaktärerna var ok och spelet var mycket vackert, men hela råttgrejen kändes jäkligt corny för min del. Speciellt framåt slutet. Njae, blir nog tyvärr att hoppa över denna. Kul dock för er som gillade första spelet!

Jag håller med. Jag spelade spelet ett tag efter release och då hade man ju läst en mängd kommentarer som prisade det till skyarna. Absolut ett ok spel i mina ögon men ganska långt ifrån något mer.

Medlem

Jag upplevde spelet som ganska ointressant. Det fungerade som ett koncept men för egen del tröttnade jag snabbt. Gillade heller aldrig karaktärerna. Glad att man fick det genom Epic.

Medlem

18 oktober är alltså datumet att se fram emot.

Medlem

Kollade livestreamen och det såg nice ut tyckte jag. Dessutom spelade de riktigt skön musik från spelet ett tag innan det blev gameplay. De gav dessutom bort en hel hög med random steam-nycklar till diverse spel (jag han dock inte på någon haha) Riktigt schysst gjort av dem i vilket fall


signatur

Nothing is power without Control

Moderator

Ser riktigt mycket fram emot detta. Var väldigt förtjust i det första spelet!

1
Skriv svar