Här är kartan till Total War: Warhammers klimaktiska Immortal Empires

Robot
Här är kartan till Total War: Warhammers klimaktiska Immortal Empires

Den ultimata Warhammer-spelplanen.

#nyhetstips


Medlem

Hem installera detta igen


signatur

Spela spel är kul ibland.

FM-guru
F.d. Sisyr

Ska man anta att de har tänkt göra något DLC för Khuresh och/eller Ind? Med tanke på vad som står i bloggen också.

Frilansare
Skrivet av Sisyr:

Ska man anta att de har tänkt göra något DLC för Khuresh och/eller Ind? Med tanke på vad som står i bloggen också.

Det är inte helt omöjligt. Stora öppna ytor brukar ju betyda något. Tigerfolk i Ind, va? Om jag har förståt det rätt.

Medlem

Herregud. Tveksamt om man någonsin ger sig i kast med ett sånt här mastodontverk.
Kampanjen måste verkligen ta tid. Har inte provat ME än heller..


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Kommer definitivt testa detta redan i Betan!!


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Joakim Bennet:

Det är inte helt omöjligt. Stora öppna ytor brukar ju betyda något. Tigerfolk i Ind, va? Om jag har förståt det rätt.

Har för mig att det är människor framför allt, men kan säkert finnas diverse oknytt där med! Annars har ju Khuresh ormfolk baserade på naga.

Spännande hur som helst, även om det förmodligen dröjer till 2023.

Medlem
Medlem

Trevligt, gillade inte riktigt original kampanjen, så detta längtar man efter!


signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | Xbox SX | RetroPie| One+ CE | Amiga 500 |

Avstängd

Hur lång tid kommer EN playthrough av en sån kampanj att ta? 300h? 400?

Medlem
Skrivet av General White:

Hur lång tid kommer EN playthrough av en sån kampanj att ta? 300h? 400?

Ja, om inte mer 😀

Medlem

När fan ska total war återgå till historisk/realistiska strider?

Detta med Warhammer har jag aldrig förstått överhuvudtaget, ser skitdumt ut tycker jag

Medlem

Kommer absolut att testa så fort det går. Kampanjen tat lite olika långt tid beroende på vilken ras fraction du väljer. Du kan nog klara det på 50 timmar med lite vana.

Medlem
Skrivet av totte1015:

När fan ska total war återgå till historisk/realistiska strider?

Detta med Warhammer har jag aldrig förstått överhuvudtaget, ser skitdumt ut tycker jag

Det släpps väl nya Total War rätt frekvent?
2017 var TW Warhammer 2.

Och *läser på Wikipedia*...
18 Brittania
19 Three Kingdoms
20 Troy
22 TW W3

Och nu kommer inga fler Warhammer på dtt tag troligen. Ja, sjutusen DLCs såklart. Men inget huvudspel. De har hela världskartan klar.

Antingen måste de in i en annan Warhammer värld, eller börja om från början.
Det lär ju dröja.

Medlem

War.... War neve changes....
oops fel spelvärld XD

Medlem
Skrivet av Evilof:

Det släpps väl nya Total War rätt frekvent?
2017 var TW Warhammer 2.

Och *läser på Wikipedia*...
18 Brittania
19 Three Kingdoms
20 Troy
22 TW W3

Och nu kommer inga fler Warhammer på dtt tag troligen. Ja, sjutusen DLCs såklart. Men inget huvudspel. De har hela världskartan klar.

Antingen måste de in i en annan Warhammer värld, eller börja om från början.
Det lär ju dröja.

Samtliga dom är bara konstig skit för mig, jag vill ha liknande Napoleon eller Empires
Shogun 2 gick sådär hem, men det är för "främmande" historia för mig, alla namn och ord är så lätt att glömma för mig och stör mig när jag försöker spela

1
Skriv svar