Bränn fiktiva pengar i den här Diablo Immortal-spelmaskinen

Medlem
Skrivet av Maysay:

Oj! Ber om ursäkt om du tog åt dig eller kände dig träffad

Absolut. Rätt i hjärtat. Ring 112. *ligger i en pöl av mitt eget blod och försöker desperat yttra några ord*


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Avstängd

7550 USD för 1.. värt

Medlem

29850 dollars för 6st. Någon är född med en fyrklöver under förhuden...

Medlem
Skrivet av Proximately:

Absolut. Rätt i hjärtat. Ring 112. *ligger i en pöl av mitt eget blod och försöker desperat yttra några ord*

I en pool av sitt egen loot...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

I en pool av sitt egen loot...

...xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Inaktiv

Jag fick första på 550 och andra på 600 usd, tredje runt 3000 och fjärde vid 5000.

Medlem

~160.000 SEK för en gem i ett spel. Bra mekanik! ;D

Medlem

Man undrar vad cheferna på Blizzard rökte när dom godkände/släppte igenom något sånt här vansinnigt.. Visst dom tjänar pengar ju pengar på det just nu men hela varumärket faller ju ner i avgrunden pga sån här skit så det verkar inte finnas något långsiktigt tänk

Medlem

Hahaha, underbar ide. Själv hade jag 5000 fiktiva kronor över som jag kunde spendera på 2st 3-stjärniga gem. Kul spel det där...fuck blizzard.

Medlem
Skrivet av herrPuffy:

Jag tror du kan köpa upp hela steambiblioteket med dom där pengarna.

Pff, vad är Stems hela bibliotek mot ett räre djem!

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

Man undrar vad cheferna på Blizzard rökte när dom godkände/släppte igenom något sånt här vansinnigt.. Visst dom tjänar pengar ju pengar på det just nu men hela varumärket faller ju ner i avgrunden pga sån här skit så det verkar inte finnas något långsiktigt tänk

om bara alla bojkottade sånt här och inte la en krona så skulle det skicka en känga till alla såna utvecklare.. .men icke sen sitter det kända twitch streamers o visar hur dom bränt 4000$ och inte fått ett enda.. men blizzard skrattar hela vägen till banken.

Skribent

Finns en likadan för CS:GO lådor också.

https://convars.com/case/en

Den räknar hur mycket man spenderat (2,35€ per nyckel för att öppna en låda) och sedan vad skinet är värt på marknaden (vet ej om den tar dagsfärska priser dock) och räknar ut vinst/förlust.

Här är en video från 3klikphilips där han visar hur den fungerar, när han öppnar tills han får en Dragonlore. Gjord med glimten i ögat och driver med en drös med youtubers som öppnar lådor och tydligen bara får de bästa skinsen.

Skribent

Provade lite. Fick min första 5 star gem efter 175$ och tänkte att det är väl inte så jävla farligt. Med 25$ per "snurr" så var det ju bara 7 snurr för att få högsta "vinsten". Sedan försökte jag få några till... Efter spenderat 4 100$ dök andra upp upp, tredje efter 8 225$, fjärde efter 21 175$ och den femte efter 23 275$.

12
Skriv svar