Glad midsommar!

brrap brrap pew pew
Glad midsommar!

Ja, glad midsommar alla FZ-are! Hur ni än spenderar dagen hoppas jag ni får det riktigt fint!

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem

Tack detsamma! Själv står jag på jobbet. Vet inte om jag vill gå härifrån när jag slutar. Det är väldigt skönt under AC:n!

Medlem
Skrivet av Bennii:

Det är väldigt skönt under AC:n!

31 grader hade vi där vi satt ute och fikade. Fyyyyy fan.
Men rätt mysigt att träffa alla och umgås ändå.

Glad midsommar på er alla!

Welcome to the party, pal!

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Glad midsommar.

Jag spenderar dagen med fötterna i en zinkbalja is-vatten och några panachè nära till hands på uteplatsen. Fyller man på med is regelbundet blir det inte så illa

Medlem

Glad Midsommar!
Är hos päronen med familj och har det gött.

Medlem

Glad midsommar
Hänger på balkongen och umgås
Grymt härligt väder
Skål på er🍻

Medlem

Hyvää Juhannusta!

Medlem

Gla midsommar! Firar på skånska landsbygden!

Medlem

Glad midsommar!

Firar med familjen vid sommarstugan ute i skärgården. Kopplar av efter middagen med en bra bok och kall öl innan det blir dags att elda bastu och hoppa i sjön.

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Glad midsommar! Jag älskar värmen och har legat i solen i 6 timmar och glassat!

FM-guru

Glad midsommar!

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Glad midsommar!

Firar med familjen vid sommarstugan ute i skärgården. Kopplar av efter middagen med en bra bok och kall öl innan det blir dags att elda bastu och hoppa i sjön.

<Uppladdad bildlänk>

Har den också! Inte läst hela men superbra av det man läst. Speciellt om man sett The Pacific.

Glad midsommar!

Glad midsommar!

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Glad en, och varmt är det så hoppas ni alla har det gott.
Temp midsommar paus shoppa apex coins stöd 30% rabatt (grabben berättade just) knappt spenderat så här långt i spelet.

---

Edit in,
EA Cancels Coin Sale & Prestige Skin Could Be Getting More Features! - Apex Season 13
https://www.youtube.com/watch?v=Gvh-qHPh5V0

Var tydligen ett misstag, var man snabb fick man.

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Backloggens befriare

Glad midsommar!

Här spenderas midsommar med jobb, ryggont och migrän! Härlig kombo!

Ad hoc addendum

Medlem

Glad midsommar på er. Har jobbnatt men det händer inget här så jag sitter och lirar Rimworld. Kunde vara värre.

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Glad midsommar!

<Uppladdad bildlänk>

Älskar den där boken!

1
Skriv svar