November...? Skull & Bones ryktas lätta ankar i höst

Robot
November...? Skull & Bones ryktas lätta ankar i höst

Undrens tid är (eventuellt) inte förbi.


Medlem

Om detta hade varit ett singel player spel så hade jag varit intresserad. Multiplayer går bort..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Om detta hade varit ett singel player spel så hade jag varit intresserad. Multiplayer går bort..

Samma här. Dock så är jag sugen på att se hur det blir. Verkar finnas mycket att göra förutom att segla.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Om detta hade varit ett singel player spel så hade jag varit intresserad. Multiplayer går bort..

För egen del skulle jag gärna se multiplayer.

Medlem

Ska bli intressant att se om det blir ett "Black flag" i multiplayer.
Någon som spelat Sea dogs? Lite buggigt och utdaterat, men tanken med spelet gillade jag. Det gällde att hålla koll på råvarors värde på de olika öarna för att sälja loot till högsta pris. Kanske mer simulator-aktigt (och single player) än vad Skull & bones blir, men jag gillade sea dogs.

Medlem

Jag ser gärna stabil pve och pvp

Medlem

... ja det är ta mig **n 8 år sedan... Måste varit lite senare när jag fick nys om detta dock. Känner mig gammal 😱

Medlem

Mäktig bild i artikeln!

1
Skriv svar