Paramount pÄ Xbox?

Medlem
Paramount pÄ Xbox?

hittar inte nĂ€r jag kollar, har jag missat nĂ„got? vill gĂ€rna se den senaste bevis and butthead filmen men verkar bara finnas pĂ„ paramount plus. ber om ursĂ€kt i förvĂ€g för felstavningar etc. 25 hĂ€r och med ens stationĂ€ra pĂ„ đŸ„”

Skribent

Det finns en app, men den funkar inte i Sverige tyvÀrr.

"Writer and Fighter"

Medlem

ok, tack Johan. hade för mig att det fanns som en perk för gamepass Ă€gare ett tag. tacksam för svar och fĂ„r hoppas att den dyker upp pĂ„ annat sĂ€tt, bevis and butthead och Bill and Ted var sĂ„dant man vĂ€xte upp med 😁

Skribent
Skrivet av YmerXE:

ok, tack Johan. hade för mig att det fanns som en perk för gamepass Ă€gare ett tag. tacksam för svar och fĂ„r hoppas att den dyker upp pĂ„ annat sĂ€tt, bevis and butthead och Bill and Ted var sĂ„dant man vĂ€xte upp med 😁

Jo perken funkade, men man fick se pÄ datorn instÀllet eller via appen pÄ mobilen.

Nu nÀr jag tÀnker pÄ det? Kanske gÄr att köra Paramount via weblÀsaren pÄ xboxen?

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jo perken funkade, men man fick se pÄ datorn instÀllet eller via appen pÄ mobilen.

Nu nÀr jag tÀnker pÄ det? Kanske gÄr att köra Paramount via weblÀsaren pÄ xboxen?

on it, bara för att se om det funkar. ger uppdatering snart

Medlem

fĂ„tt konto, men laddar bara i edge pĂ„ xboxen. fĂ„r kolla om ens vĂ€n har nĂ„got som stödjer appen, dĂ„ har han 7 dagar pĂ„ sig 😁

Medlem

GÄr köra Paramount+ i Apple TV-appen pÄ Xbox iaf, men vet inte om det krÀvs att du Àven har Apple TV+ abonnemang.
(Har kollat Halo, Star Trek Discovery och kollar Àven Star Trek: Strange New Worlds via Apple TV-appen pÄ det sÀttet)

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

ok, tack Dave, kollar upp det. verkar inte acceptera ens kod. fÄr ta tag i det imorgon. för tillfÀllet fÄr man köra pÄ sin dator och sÄ fort jag fÄtt svar frÄn kompisen om han har nÄgot som stödjer appen sÄ fÄr han lösenord och sÄ

Medlem

Funkar i Edge pÄ xboxen.

Medlem
Skrivet av perihelion74:

Funkar i Edge pÄ xboxen.

laddar bara för mig

Medlem

Fanns dock inte sÄ mycket i Paramount+ vÀrt att se. Halo var skitbra. SÀsong 4 av Star Trek Discovery ocksÄ. Sedan Inte sÄ mycket mer. Jag var nöjd med perken. Men jag tog bara den tiden.

1
Skriv svar