The Lord of the Rings: Gollum ser inte jätteimponerande ut i sin gameplay-trailer

Geeks Gaming

Ajaj, jag gillar daedlic men detta ser illa ut. Ser ut som ett UE3 spel på Xbox360 där texturerna vägrar laddas in.

Visst, grafiken är inte allt såklart men rösterna får mig att titta bort på samma vis man gör när en politiker försöker vara hipp och sen vet jag inte varför gandalf ser ut att stå och prata med en lågupplöst version av Nick Cage??

Hoppas på att man tar fram något riktigt kul gameplay iaf

Medlem

Hua. Han såg ju inte klok ut med mer hår på huvet xD
Tror dom driver med oss, det är inte Gollum utan hans bror, Glen.

Medlem

Var det bara jag som fick eksem i öronen av röstskådespeleriet? Det är verkligen en rad saker i den här trailern som får varningsklockorna att ringa.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Håller tummarna för att det blir underhållande. Miljöerna har sett helt okej ut tidigare, men huruvida det faktiskt kommer att bli kul att lira känns lite svajigt.

De har visat att man kan lönnmörda fiender, men vad händer om man blir upptäckt? Har man en chans att försvara sig eller måste man fly? Hur ska det funka med tanke på att banorna som har visats upp hittills har sett väldigt linjära ut?

Det känns som att en lite längre gameplay-genomgång där de visar upp själva spelet ordentligt hade varit bättre än korta, hopklippta trailers där fokus läggs på det visuella, som bevisligen inte är spelets starkaste kort.

Men man ska som sagt inte döma ut det på förhand. Hoppas att det överraskar och att de får tummen ur och börjar visa upp spelet på ett mer naturligt sätt.

Jo, om det inte är mer än att bara smyga sig förbi fiender så blir det nog lite för trist, även med fina miljöer. Man ser t ex inte något av pussel, mer än att han hänger klättrande i... något.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av lerb:

Jag tror det är för tidigt att uttala sig om hur bra spelet är. Vi har ju inte spelat det ännu.

Nej då, inte i detta fall.

Man kan oftast till ganska stor del avgöra kvalitet på förhand. Det är ju mycket det vi som gamers på Fz försöker göra genom att följa nya utannonseringar, analysera nya spel, bli hajpad etc.

Gollum kommer vara ett hånat, dåligt spel och en garanterad säljflopp.

Vadslagning? Får Gollum över eller under 65% på Metacritic?


signatur

Memento Mori

Medlem

Likheten är INTE slående.
citerar mig själv från 2021 "Mer likt Toadie i bumbibjörnarna."


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Synd att dom inte kan göra något intressant lotr spel, vill inte spela någon halv våldnad, eller gollum. fan låt mig vara isildur i kampen mot sauron fram tills första striden i fellowship! Eller nått, finns ju bokstavligt talat hur mycket som helst att välja på.

Gollum av alla....
Tycker dessutom att när dom väl gör ett lotr kan dom väl försöka få det lite canon ändå.
Behöver ju inte se ut som filmen från 70 talet.

Skribent
Skrivet av KeyserSoze:

Synd att dom inte kan göra något intressant lotr spel, vill inte spela någon halv våldnad, eller gollum. fan låt mig vara isildur i kampen mot sauron fram tills första striden i fellowship! Eller nått, finns ju bokstavligt talat hur mycket som helst att välja på.

Gollum av alla....
Tycker dessutom att när dom väl gör ett lotr kan dom väl försöka få det lite canon ändå.
Behöver ju inte se ut som filmen från 70 talet.

Jag hade gärna sett något rollspel i Tolkiens miljöer. Sen får även EA gärna återuppliva RTS-spelet för det var awesome!


signatur

"Writer and Fighter"

12
Skriv svar