Fatshark intervju

Medlem
Fatshark intervju

Finns det någon chans att ni kan köra en sådan inför det nya spelet? Hade varit grymt, är en svensk spelstudio

Medlem

Frågar du som en poll gällande att FZ bör intervjua och om vi är intresserade eller om du ska göra en intervju och vi är intresserade? Är fokus Fatshark eller spelet eller båda?

Medlem
Skrivet av sCaz:

Frågar du som en poll gällande att FZ bör intervjua och om vi är intresserade eller om du ska göra en intervju och vi är intresserade? Är fokus Fatshark eller spelet eller båda?

Det står ju "Finns det någon chans att NI kan köra en sådan inför det nya spelet?"

Eller gjorde personen en ändring efter tro?

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Det står ju "Finns det någon chans att NI kan köra en sådan inför det nya spelet?"

Eller gjorde personen en ändring efter tro?

Ja det gör det visst, minns inte vad som stod imorse efter nattpasset 😅 Frågan ställdes för att jag är rätt close med en utvecklare om trådskaparen inte redan hade en lätt väg in 👌

Medlem
Skrivet av sCaz:

Ja det gör det visst, minns inte vad som stod imorse efter nattpasset 😅 Frågan ställdes för att jag är rätt close med en utvecklare om trådskaparen inte redan hade en lätt väg in 👌

Perfekt, fixa en intervju då.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Perfekt, fixa en intervju då.

Kanske bara är close med någon på städbolaget? Inte så kul intervju?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skrivet av Hipshot:

Kanske bara är close med någon på städbolaget? Inte så kul intervju?

Står visserligen att han är close med en utvecklare 🤷🏼


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Står visserligen att han är close med en utvecklare 🤷🏼

Hmm, det skulle kunna vara så att städaren kanske jobbar extra som game director? Kanske...


signatur