Mass Effect-författare förvånades över hur många som ville ligga med Garrus

Robot
Mass Effect-författare förvånades över hur många som ville ligga med Garrus

Vill DU ligga med Garrus? Rösta!

#mass-effect


Medlem

Såvitt jag vet är jag heterosexuell, men till och med jag blir lite het av Garrus.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

He can calibrate my gun any day!


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Jag vill höra hans röst viska snuskiga ord i mitt öra

Medlem

Haha så sjukt, på ett underbart sätt. It is a good time to be alive

Medlem

kan man så ska man


signatur

//monster

Medlem

Garrus var en av mina favorit karaktärer i serien och en av mina favoriter i något spel för den delen. Brandon Keener nailade hans röst så sjukt bra och kan förstå varför folk finner han attraktiv. Sexig röst, bredaxlad, lång, rebell som ej tar skit från någon och en av Shepard's mest lojala allierade.

Men för min del var Liara den min Shepard föll för. Garrus var min bro.

Fan då, bara av att skriva lite om ME gör att jag blir sugen på att lira igenom hela alltet igen 😅

KoP
Medlem

People are strange.

Avstängd
Medlem

Nej, han var min bästaste polare!

Gnällkuk

Älska internet!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

En riktig bro var han genom hela trilogin!

Medlem

Nope, ville inte ligga med honom, han var för mycket av en 'bro'. Gjorde det en gång och det kändes bara så fel. Samma med Tali, det kändes bara helt fel.

Liara och Thane var de två som kändes "naturligt" för mig.

Medlem

En av de bästa karaktärerna någonsin i ett spel.

Geeks Gaming
Skrivet av Luciphear:

Nope, ville inte ligga med honom, han var för mycket av en 'bro'. Gjorde det en gång och det kändes bara så fel.

Men! Du gjorde det! 😁

Avstängd
Skrivet av Wilma19:

Sist jag kommenterade på en artikel som handlade om homosexualitet så fick jag otrevliga och hetsiga privata meddelanden från en admin. Så lika bra att jag inte säger något alls. lol.

Jag skulle nog kategorisera det mer åt tidelag.

Avstängd
Skrivet av Pungvred:

Jag skulle nog kategorisera det mer åt tidelag.

Eller Alienlag kanske?

Medlem
Skrivet av Wilma19:

Sist jag kommenterade på en artikel som handlade om homosexualitet så fick jag otrevliga och hetsiga privata meddelanden från en admin. Så lika bra att jag inte säger något alls. lol.

Homosexualitet? Shep skrevs väl som kvinna?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

eld
Medlem
Skrivet av Wilma19:

I vår tid får man väl identifiera sig som man själv vill?

Var det inte du som sa att du skulle ta det försiktigt med dina kommentarer?

Medlem

Nej, JAG vill inte ligga med Garrus.
En av gångerna jag spelade Mass Effect ville dock karaktären jag spelade ligga med Garrus.

Medlem
Skrivet av Wilma19:

Sist jag kommenterade på en artikel som handlade om homosexualitet så fick jag otrevliga och hetsiga privata meddelanden från en admin. Så lika bra att jag inte säger något alls. lol.

Då antar jag att du syftar på nedan då du kommenterade gällande att Sims 4 introducerar valet av sexuell läggning.

Skrivet av Wilma19:

Äntligen! Jag har väntat så länge på att få leva ut mina homosexuella böjelser.

Det kändes ju inte direkt genuint, jag har ingen aning om vad det skulle vara för otrevliga och hetsiga meddelanden men jag kan helt klart förstå om du fick en tillsägelse. Inget konstigt med det då jag inte ser någon antydan till att du menar det du skrev, för visst var det väl sarksam i ovan citat? Rätta mig om jag har fel.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Wilma19:

Precis! Det var ett skämt i nivå med hur artikeln skrevs. Jaja. Det är överspelat nu och livet går vidare. Alltid är det någon som ska bli kränkt å någon annans vägnar.

Känner att det var ett icke-svar. Besvara gärna huruvida följande tolkning i ton stämmer: "Äntligen så får jag denna featuren som jag aldrig har önskat mig! Yay! Detta är inte något för mig! Jag är så glad att de skapat detta åt mig eftersom jag absolut inte vill ha det!"


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

Känner att det var ett icke-svar. Besvara gärna huruvida följande tolkning i ton stämmer: "Äntligen så får jag denna featuren som jag aldrig har önskat mig! Yay! Detta är inte något för mig! Jag är så glad att de skapat detta åt mig eftersom jag absolut inte vill ha det!"

Men ge dig. Tål lite sarkasm.

Medlem
Skrivet av DreaZ:

Men ge dig. Tål lite sarkasm.

Nej, inte när sarkasmen är respektlös och helt irrelevant. Det här med att skämt alltid bara är skämt, det är det verkliga skämtet. Hur många mobboffer har inte råkat ut för den retoriken?


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

Nej, inte när sarkasmen är respektlös och helt irrelevant. Det här med att skämt alltid bara är skämt, det är det verkliga skämtet. Hur många mobboffer har inte råkat ut för den retoriken?

Ser ingen respektlös sarkasm här, heller ingen som blivit mobbad. Så ja ge dig. Ge dig ut i det verkliga livet lite o få lite skinn på näsan.

eld
Medlem
Skrivet av DreaZ:

Men ge dig. Tål lite sarkasm.

Sarkasmen är inte problemet, problemet är vad som ligger bakom just denna.

Och just nu har det varit ett mönster av sarkastisk positivitet till både homosexualitet och könstillhörighet.

Medlem
Skrivet av DreaZ:

Ser ingen respektlös sarkasm här, heller ingen som blivit mobbad. Så ja ge dig. Ge dig ut i det verkliga livet lite o få lite skinn på näsan.

Då så håller du väl samma perspektiv som henne eller så har du inte läst hennes ursprunliga inlägg? Jag undviker helst så tjockt skinn på näsan att det täcker för ögonen.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av eld:

Sarkasmen är inte problemet, problemet är vad som ligger bakom just denna.

Och just nu har det varit ett mönster av sarkastisk positivitet till både homosexualitet och könstillhörighet.

Vad är könstillhörighet? Man föds väl som pojke eller flicka?

Medlem
Skrivet av Proximately:

Då så håller du väl samma perspektiv som henne eller så har du inte läst hennes ursprunliga inlägg? Jag undviker helst så tjockt skinn på näsan att det täcker för ögonen.

Nej det kan ju vara bra att undvika

eld
Medlem
Skrivet av DreaZ:

Vad är könstillhörighet? Man föds väl som pojke eller flicka?

Ett tips är ju att hålla vissa saker för sig själv som man vet att man till slut kommer bli avstängd för efter flera varningar.

Jag respekterar din tillhörighet precis som att du respekterar min, eller som ett minimum: man undviker säga något alls om det blir för svårt.

12
Skriv svar