Röstchatt via Discord kommer till Xbox-konsolerna
Och Xbox Insiders ska redan ha börjat få tillgång till funktionen.
Lite pinsamt för Sony att Xbox hann före, med tanke på deras investering i Discord ifjol.
Men hej, åtminstone kan mina Discord-vänner se vilket spel jag har igång på mitt PlayStation. ¯\_(ツ)_/¯
Lite pinsamt för Sony att Xbox hann före, med tanke på deras investering i Discord ifjol.
Men hej, åtminstone kan mina Discord-vänner se vilket spel jag har igång på mitt PlayStation. ¯\_(ツ)_/¯
Well Microsoft ville ju ta och köpa Discord
Men dom sade ifrån "bla bla bla söker inte köpare atm"
Och sen bara någon vecka efter så kom dom ut med att Sony hade investerat
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
Håller med, vad fan hände? Konsolen är dock bara SP fokus för min del så ingen betydelse för mig, men undrar vad som hände...
Spela spel är kul ibland.
Håller med, vad fan hände? Konsolen är dock bara SP fokus för min del så ingen betydelse för mig, men undrar vad som hände...
Du kanske får nytta av det trots att du inte själv kör mp på konsol.
Är ju trevligt med smidig chat över Discord när man kör olika plattformar. Kört endel forza horizon på datorn medan kompisarna kört på Xbox. Och då får man ju köra chat genom Xbox appen istället för Discord där jag vanligtvis pratar. Inte världens undergång men detta underlättar.