Över 30 miljoner Xbox 360 sålda

Medlem

en del whinar på folk och säger "du har väll haft x360 på ett dumt ställe"

jag säger:
NES som är ifrån tidigt 80 tal, håller än idag, å folk har haft dom i ta mig faan alla utrymmen som finns.
Man ska bygga saker så att dom håller.
Det är som med bilar, de va bättre förr.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Geetcher:

Jag hoppas och hoppas på att FZ ska posta en nyhet om Xbox 360 utan en spydig kommentar i slutet men det verkar inte som om det kommer att hända..

Suck.

Äsch så himla spydigt var det väl ändå inte? Han har minsann en poäng. En skribent får väl oxå komma till tals? www.TT.se rapporterar mestadels fakta, gnäll på deras forum istället.

Ang. RROD så köpte jag min i september tror jag. Har somnat ifrån den flertalet gånger och den funkar prima än så länge.

Sen var den nån som kommentera om att live kostar.
Antagligen(eller en av anledningarna) därför vi ser fler DLC till 360n än till ps3.

Själv tycker jag att ps3 har haft bättre exclusives på sistonde.

Medlem

LoL själv har jag köpt 2st x360 men nu gett upp och köpt en ps3. Att äga en x360 är som att spela roulette om när den går sönder. Mina 2st x360 var på service 4st gånger sen gav jag upp.

Jag tycker det är synd då jag gillade maskinen i övrigt och den har stort spel utbud. Minus på konsolen x360 är att den låter som ett jetplan och går sönder för ofta.

Medlem
Skrivet av PriMo:

Haha min kompis kör med en handduk runt sin xbox för att motverka RROD.

Det funkar fint men risken för överhettning är ganska stor. Tänk om man går och tar ett par koppar kaffe, glömmer av sig och kommer tillbaks till ett brinnande inferno; inte skoj.


signatur

Bengebolle

Medlem

Lite småkul att läsa denna tråden och se folk som hyllar sin 360 och är glada över att den inte gått i sönder än...

Skönt med "pålitliga produkter" som man de flesta fruktar skall paja hehe

123
Skriv svar