Kirby and the Forgotten Land slår (snart) Kirby-rekord

Robot
Kirby and the Forgotten Land slår (snart) Kirby-rekord

Kirby's Dream Land har (hittills) sålt bättre.

#kirby, #kirby-and-the-forgotten-land

Medlem

Väldigt välförtjänt. Har haft helt underbara timmar tillsammans med dottern som är fem år. Hon har spelat lite tidigare, men Forgotten Land har verkligen öppnat hennes ögon för spelens underbara värld. Rekommenderar alla med barn från fyra år och uppåt att köpa detta och spela tillsammans med barnen. Perfekt co-op där du som förälder sömnlöst kan ta över under de svårare partierna.

Medlem
Skrivet av vamp:

Väldigt välförtjänt. Har haft helt underbara timmar tillsammans med dottern som är fem år. Hon har spelat lite tidigare, men Forgotten Land har verkligen öppnat hennes ögon för spelens underbara värld. Rekommenderar alla med barn från fyra år och uppåt att köpa detta och spela tillsammans med barnen. Perfekt co-op där du som förälder sömnlöst kan ta över under de svårare partierna.

Låter som att du i så fall behöver sova istället för att spela sömnlöst

Skämt åsido. Är själv väldigt sugen på detta spel och kommer förmodligen att leda till ett köp senare under året.

Medlem

Inte köpt det ännu, är något som känns off av det hela men jag kommer absolut göra ett försök framöver.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Inte köpt det ännu, är något som känns off av det hela men jag kommer absolut göra ett försök framöver.

Testa demot, perfekt kirby-känsla

Medlem

Riktigt bra spel, har kört det själv och försökt maxa det vilket var svårt, körde även med en 6-åring och det var kul på ett helt annat vis, fantastiskt på båda sätt.

1
Skriv svar