Rykte: Eidos Montreal vill återuppliva Deus Ex

Medlem
Skrivet av kaealy:

Du kanske borde sluta knarka.

Bör jag nog. Vet inte varför jag fick för mig att det första hette invisible wars. ....


signatur

It´s a me

Testpilot
Skrivet av Hipshot:

Det lär bli en återstart av serien dock, inte en uppföljare eller något som tar vid där divided slutade.

Tyvärr verkar det som så ja

Skribent
Skrivet av Visual Prick:

Bör jag nog. Vet inte varför jag fick för mig att det första hette invisible wars. ....

To be fair, en total remake av 2an kanske hade varit något ändå.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ja tack!
Mer Deus Ex åt folket. Hoppas innerligt på ett nytt som går mer på ettans spår än de senare i serien.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

To be fair, en total remake av 2an kanske hade varit något ändå.

En total remake absolut, mer öppet , bättre vapen kontroll , mer story /lore/grejer i email och lappar . Så typ mer som Originalet eller Human revolution.


signatur

It´s a me

Medlem

Remakes på Legacy of Kain serien tack! För oss spelare med bra smak😎

Kontot avslutas

Hoppas de tar med den gamla goa samhällskritiken också; "Number One: In 1945, corporations paid 50% of federal taxes; now they pay about 5%. Number Two: In 1900, 90% of Americans were self employed; now it's about 2%... It's called consolidation; strengthen governments and corporations, weaken individuals. With taxes, this can be done imperceptibly over time."

Skribent
Skrivet av McRaoul:

Remakes på Legacy of Kain serien tack! För oss spelare med bra smak😎

Första Legacy of Kain vill jag ha, gör det topdown med bättre grafik.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Ja, det hoppas jag. Även fast Mankind Divided inte var lika bra som föregångaren så var det fortfarande bra. Har hoppats på en uppföljare bra länge nu.

Håller inte med, jag tyckte MD var bättre än HR på alla sätt. Banorna var öppnare och mer genomtänkta, uppdragen (enligt mig) mer välskrivna, och slutet var mycket mer tillfredsställande. MD är dessutom ur ett bandesignperspektiv mycket mer likt original Deus Ex än HR var. Älskar båda, men MD tyckte jag mycket mer om. Estetiskt sett så var dock Detroit mycket mer tilltalande.

En av dom bästa sakerna med slutet:

Spelet säger explicit till dig att du inte har tillräckligt med tid för att stoppa boven från att detonera bomben *och* rädda politikerna, men om du är snabb nog och bum-rushar förbi alla fiender så kan du göra bägge.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Det lär bli en återstart av serien dock, inte en uppföljare eller något som tar vid där divided slutade.

Ser inte varför det skulle vara så, det är inte så jättelänge sedan MD släpptes, och nästan alla leads som jobbade på MD är kvar i studion.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

"Återuppliva".. Visste inte att serien var död

Medlem

Det korta svaret: JA!

Det lite längre svaret: Ja, och gärna en remake av originalserien. Det första Deus Ex hade ett innehåll och en story som fick mig att ifrågasätta hela min världsbild och politiska åskådning som inget annat spel har gjort varken förr eller senare. Det lyckades varken HR eller MD att göra.

Jag gillade Human Revolution och Mankind Divided. Jag ser gärna mer av Adam Jensen.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Första Legacy of Kain vill jag ha, gör det topdown med bättre grafik.

Jag tänkte faktiskt på Legacy of Kain imorse medan jag stod i duschen (no, NOT LIKE THAT, pervert 😅). Funderade på att jag borde spela om det men ville hellre ha en ny förbättrad version utan de lååånga laddningtider mellan skärmar (även menyer) som Playstation-versionen hade.

12
Skriv svar