Gotta go 2024! Sonic the Hedgehog 3 spikar biodatum

Robot
Gotta go 2024! Sonic the Hedgehog 3 spikar biodatum
It's not a lake, it's an ocean

Jag har inte ens sett 2:an än, men som gammalt Sonic-fan gläds jag åt framgången och tycker att det är kul att Sonic har kommit i ropet igen.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Har inte sett någon då barnen inte visat något intresse alls. Är dom värda pengarna på Netflix/Viaplay?

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Majorkraft:

Har inte sett någon då barnen inte visat något intresse alls. Är dom värda pengarna på Netflix/Viaplay?

Om man gillar Sonic.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Jag är själv inget fan av de nyare Sonic-spelen, med Shadow the Hedgehog och allt sånt, så jag känner mig lite osäker på trean... Tycker själv att de borde hålla sig OG och ha teasat Metal Sonic istället.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Trötta inlägg här i tråden gott folk, Sonic filmerna är ju superkul!
Såg 2an på bio i 4dx med syrrans småttingar och alla gick från salongen nöjda och glada, stor som liten. Härligt att se Jim carrey ha så kul med sin roll också. Får dom till 3an lika bra är succén ett faktum.

Och nej, du behöver inte veta vem Sonic är eller ha spelat spelen för att ha en kul stund.

Medlem

Barnen gillar dessa skarpt, krävs kvalitet för att de ska sitta igenom en biofilm utan att börja vrida lite på sig och åtminstone fråga någon gång under visningen hur lång filmen är osv, men i båda dessa var de okontaktbara hela vägen igenom.

Medlem

Jag tycker faktiskt dom varit helt klart godkända hitills. Ganska roliga.
Har sett båda med barnen.

1
Skriv svar