Buffé! Det nya Kirby-spelet släpps nästa vecka

Robot
Buffé! Det nya Kirby-spelet släpps nästa vecka

Kirby's Dream Buffet är Switch-exklusivt.

#kirby, #kirbys-dream-buffet


Medlem

Prislappen ser ut att vara £13,49, så för en gångs skull bjuder Nintendo till med lite billigare titlar.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Är det billigt så är det säkert hårt fokus på multiplayer gissar jag.

Nä, inte imponerad. Ser lite ut att gå i slowmotion.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Fall Guys + Super Monkey Ball?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Skribent
Skrivet av Pjotor:

Prislappen ser ut att vara £13,49, så för en gångs skull bjuder Nintendo till med lite billigare titlar.

Ja, där blev jag förvånad. Det blir nog att plocka upp det här så småningom. Och så håller jag tummarna att onlinefunktionerna inte är så där Nintendorisiga som de brukar vara..


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Prislappen ser ut att vara £13,49, så för en gångs skull bjuder Nintendo till med lite billigare titlar.

Det nya Wario Ware-spelet var också billigare tror jag.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

1
Skriv svar