Läckta foton från Fallout-tv-serien ser ut att göra spelen rättvisa
Väggarna ser ut att vara gjorda av plast.
Golvet också, men sånt fixas med ljussättning och annat.
Det enda jag oroar mig över är att de tar an den narrativa tonen från 4:an och liknande. Behåll den svarta humorn, annars blir det bara en Mad Max-klon med mutanter och Power Armor för mig.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Så ser väl alla filmkulisser ut innan de redigerar till dem.
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Det är vanligt att man använder polystyren vid kulissbyggen. Billigt och lätt att forma. Kommer se bra ut när det gått igenom postproduktion.
Hoppas innerligt att de inkluderar någon välkänd bugg i serien för lite fan service och skratt
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Visste inte ens att dom pulade med en tv-serie om Fallout, men det ser ju ganska lovande ut!
Synd bara att den kommer på Amazon, tänker inte skaffa ytterligare en streamingtjänst utöver dom 4 jag redan har.
Pausa nån annan och ha Amazon en månad? Snacka om att göra stor grej av en skitsak.
i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070