Sony är inte inblandade i Death Stranding på pc-Game Pass

Robot
Sony är inte inblandade i Death Stranding på pc-Game Pass
Medlem

Directors cut finns till PC det finns bara inte till Game Pass


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Redaktör
Skrivet av Molotov:

Directors cut finns till PC det finns bara inte till Game Pass

Förtydligat!


signatur
Medlem
Skrivet av Molotov:

Directors cut finns till PC det finns bara inte till Game Pass

stor skillnad?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

stor skillnad?

Jag vet inte det är väll lite extra gameplay, nån ny katapult man kan bygga osv.
Har inte spelat directors cut.
Jag tyckte spelet var underbart men jag ids inte köpa directors cut så här efteråt känns inte som det finns nån mening då man redan haft sitt äventyr. Kanske om jag vill spela om det nångång


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag vet inte det är väll lite extra gameplay, nån ny katapult man kan bygga osv.
Har inte spelat directors cut.
Jag tyckte spelet var underbart men jag ids inte köpa directors cut så här efteråt känns inte som det finns nån mening då man redan haft sitt äventyr. Kanske om jag vill spela om det nångång

Okej, få blir att dra ner och testa på game pass


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Redaktör
Skrivet av anon_332911:

Helvete vad spelmedia hoppats på console war klick kring det här. Varför? Redan släppt PC spel hamnar på en prenumeration av PC- spel. "Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Soooooooooooooooooooony!", jaha?? Microsoft äger väl massa grejer släppta på Playstation Plus?

Det är en rätt stor grej att ett spel som Sony betalat för och som först var PS-exklusivt sen kommer till största konkurrentens prenumerationstjänst. Finns verkligen nåt motsvarande från MS på PS Plus?


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Det är en rätt stor grej att ett spel som Sony betalat för och som först var PS-exklusivt sen kommer till största konkurrentens prenumerationstjänst. Finns verkligen nåt motsvarande från MS på PS Plus?

Det är inte omöjligt att det dyker upp i framtiden med titlar som Deathloop, Ghostwire: Tokyo eller några framtida CoD-spel beroende på hur kontrakten ser ut.

Jag kan tänka mig att MS valt att betala ett överpris för att få Sony-titlar som MLB och Death Stranding till Game Pass för prestigens och symbolvärdets skull.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

Okej, få blir att dra ner och testa på game pass

Ja gör det.
Ett tips ge inte upp, spelet kan uppleveas som segt i början speciellt innan man tar båten över havet tex eller innan man fattar vad fan allt handlar om.
därför det är sån vattendelare


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av anon_332911:

Finns en massa Bethesda spel redan (och Activision Blizzard, men dom är väl inte Microsoft riktigt än).

Jag tänkte mer på spel som släppts sedan MS är ägare.

1
Skriv svar