Medlem

Jag är uppenbart inte deras målgrupp längre...jag uppskattade de tidigare i serien, speciellt "The third" Men detta spel verkar helt klart ändrat sina prioriteringar...fyllt till bredden med buggar som vanligt i dagens trippel A-produktioner, nätet svämmar ju över med videos. Animationerna är ju hilarius kass, uppdragen verkar småintressanta, men rätt mycket upprepning?
Reglaget för bilarnas hastighet säger ju det mesta dock ^^. Nä.. låter nog detta alster vara..free to play?


signatur

Retro.

Geeks Gaming

Så kört några timmar idag.
Till alla som klagar på woke och PK-shit. Stfu och spela spelet istället för att hitta på saker. Inte hittat ett enda cringe moment på typ 4 timmar.
Men de jag har hittat är faktiskt överraskande bra skrivna karaktärer. Trodde dom skulle driva mig till vansinne som i SR3 och bara va i vägen. Men riktigt bra och roliga konversationer med dom.

Storyn än så länge är faktiskt bra och over the top som ett SR spel ska vara. Gameplayer är enbart godkänt än så länge. En del onrails. Men kan bero på att de mer är intro/tutorial.
Driving i spelet är mycket bättre än 3an.
Grafiken är bara godkänd också. Ja dom går för en egen style men känns ändå som det saknas lite. Men måste även säga att de flyter på extremt bra.

Enda massivt negativa är inställnings menyn. Tog mig nog 45 min att fixa så saker va på mer hur det är i andra spel. Menyer på menyer. Och mycket som inte ska va igång på PC som är igång by default. Typ Aim assist leta jag nog ett bra tag att få bort.

Medlem

Någon som spelar ps5 versionen och vet om detta har något bra dualsense stöd?


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Någon som spelar ps5 versionen och vet om detta har något bra dualsense stöd?

Jag spelar den. Det har spelet inte.

Medlem
Skrivet av Tobhah:

Jag spelar den. Det har spelet inte.

Ah ok. Synd. Men ser givetvis rätt kul ut ändå av det jag sett av videos.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Tycker fortfarande att det är intressant att "PK" är en negativ sak. Är det inte något bra att vara respektfull mot alla sorters folk så länge de inte skadar andra på något sätt?

Gillade dem andra Saints Row spelen, kan bli ett inköp av detta vid nedsatt pris.

Medlem

3? Hade förväntat mig en etta... eller möjligtvis en två.
Har väldigt lite positivt att säga...

Medlem

Ja...den här containerbranden till spel åldrades ju som gammalt surt vin...som förväntat förvisso.
Positivt att dom flesta insåg detta innan köp, förutom dom 100-150 stackare enligt steamcharts..
https://steamcharts.com/app/978300#3m

https://www.youtube.com/watch?v=c4c85O34htE


signatur

Retro.

123
Skriv svar